L'administració de Corbera d'Ebre ha repartit este dissabte un dècim del primer premi del sorteig de Reis. L'atzar ha volgut que els agraciats fossen els propietaris de l'estanc del poble, que han rebut la notícia enmig de molta alegria. El seu responsable, en Francesc Cortiella, va decidir fa dos dies comprar un número per màquina, l'únic que ha resultat guanyador en aesta administració. "Primer ho volíem parlar amb la família, però se'ns ha anat de les mans, ara mateix ja ho sap tot el poble", ha reconegut Cortiella. Tot i que els hagués agradat repartir més premis al poble i a la gent de pas, els propietaris es mostren esperançats que la ciutadania tinga més disposició a comprar dècims per màquina a partir d'ara.
Després de viure una experiència similar a Horta de Sant Joan en el sorteig de la grossa de Nadal, el propietari de l'administració de Corbera d'Ebre va deixar a l'atzar la tria d'un número per al sorteig de Reis. Després de vendre'n uns 200, l'únic que ha resultat guanyador ha estat precisament el seu, el 94974. La casualitat també ha volgut que este siga el premi més gran que ha caigut en este estanc, que porta en actiu al municipi els darrers sis anys.
Tot i que en un inici, els propietaris han intentat mantenir l'abast de la notícia entre els seus familiars i cercles més pròxims, han reconegut que se'ls ha escapat de les mans en un poble petit. "Tenint una administració, el que somiàvem és que li toqués a algú altre, ens ha tocat a nosaltres i estem molt contents", ha explicat cofoi Cortiella.
Més enllà de l'alegria de ser els agraciats amb 200.000 euros, des de l'administració es mostren confiats que l'estela del premi puga fer perdre la "reticència" a comprar números mitjançant el sistema de màquina. "Ara potser no triaran tant el número específic i encara que no els agradava el fet que no fos un dècim físic, veient que ha tocat, potser s'animen més a comprar-ne", ha apuntat Cortiella.
Un primer premi del sorteig de Reis toca els propietaris d'una administració de Corbera d'Ebre
Societat
Els responsables de l'estanc del poble són els afortunats de l'únic dècim venut per màquina a la localitat
ARA A PORTADA
-
Política Móra d’Ebre separarà els expedients de l’ampliació de la residència i la modificació urbanística Joan Navarro
-
Política L’oposició de Móra d’Ebre acusa l’alcalde de posar en risc l’ampliació de la residència per interessos familiars Joan Navarro
-
Política Un exsecretari municipal de l’Ampolla assegura que Arasa va desoir els advertiments sobre els contractes investigats ACN
-
Societat La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos ACN
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
Publicat el
06 de gener de 2024 a
les 20:25
Actualitzat el
06 de gener de 2024 a les
20:35
Et pot interessar
-
Societat
Ports de la Generalitat invertirà 1,57 milions d’euros en un nou edifici al port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
La vaga general de l’11 de novembre tindrà una manifestació a Tortosa
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
