El Servei d'Emergències Mèdiques ha traslladat un motorista en estat crític a l'Hospital Joan XXIII després d'haver patit un accident a primera hora del matí al carrer Sant Isidre de la Ràpita.
S'han activat dos dotacions del SEM per traslladar a la persona accidentada que tot i portar el casc ha sofert un fort impacte contra la vorera.
Campanya intensiva per a la prevenció de la sinistralitat dels motoristes
Este 2023 han mort 17 motoristes a les carreteres catalanes, gairebé el 30% del total de víctimes (58). A banda, enguany s’han registrat 100 motoristes ferits greus i 661 ferits lleus en accident de trànsit.
Des de dilluns 22 i fins diumenge 28 de maig, coordinem amb les policies de trànsit dels Mossos d’Esquadra i Policies Locals, una campanya intensiva per vetllar per la seguretat dels motoristes. Es controlarà l’ús correcte del casc dels conductors i dels acompanyants, la documentació del conductor i del vehicle (permís de circulació, ITV i assegurança) i la conducta circulatòria tant dels motoristes com de la resta de conductors.
Un motorista en estat crític després de patir un accident a la Ràpita
Societat
L'home ha estat traslladat a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona en estat crític
ARA A PORTADA
-
Societat La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos ACN
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
-
-
Societat Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP Joan Navarro
-
Publicat el
25 de maig de 2023 a
les 12:41
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
15:11
Et pot interessar
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
-
Societat
L’Ampolla repararà les filtracions de la coberta del pavelló Jordi Pitarque Ceprià
-
Societat
Deltebre guardarà cartes dels veïns en una càpsula del temps fins al 2077
-
Societat
Les dones rurals reivindiquen més oportunitats i reconeixement en una trobada a la Ràpita
