Un centenar de persones han participat a la ruta artística 'Els Ports, natura i art', este diumenge. LEl sender que unix el Mas de la Franqueta d'Horta de Sant Joan (Terra Alta) amb el Racó de Corretja, al Parc Natural dels Ports, ha acollit la sisena edició del cicle. Durant el recorregut s'ha proposat als visitants un diàleg entre l'art i la natura enmig dels boscos a través d'intervencions efímeres, com instal·lacions pictòriques sobre les roques, reflexions sobre els sons de la natura, la relació de l'home amb el medi ambient o la visualització de formes d'art conceptual en el bosc. El públic ha pogut interaccionar amb els creadors i acostar-se a l'entorn a través de la seua mirada.
Els participants s'ha dividit en diferents torns. Els creadors de les intervencions han estat Nil Nebot Torrella (Gelida), Teresa Mulet (Barcelona-Amposta), Núria Arias López (Amposta), Jordi Abelló Vilella (Reus) i la performance de Jordina Ros amb Pere Estadella (Cambrils).
Un centenar de participants s'immergeixen en les instal·lacions artístiques efímeres dels Ports
La sisena edició de 'Els Ports, natura i art' mostra quatre intervencions i una performance als boscos a Horta de Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2021 a les 18:23
Actualitzat el 17 de maig de 2021 a les 18:33
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries