Un centenar de persones han participat a la ruta artística 'Els Ports, natura i art', este diumenge. LEl sender que unix el Mas de la Franqueta d'Horta de Sant Joan (Terra Alta) amb el Racó de Corretja, al Parc Natural dels Ports, ha acollit la sisena edició del cicle. Durant el recorregut s'ha proposat als visitants un diàleg entre l'art i la natura enmig dels boscos a través d'intervencions efímeres, com instal·lacions pictòriques sobre les roques, reflexions sobre els sons de la natura, la relació de l'home amb el medi ambient o la visualització de formes d'art conceptual en el bosc. El públic ha pogut interaccionar amb els creadors i acostar-se a l'entorn a través de la seua mirada.
Els participants s'ha dividit en diferents torns. Els creadors de les intervencions han estat Nil Nebot Torrella (Gelida), Teresa Mulet (Barcelona-Amposta), Núria Arias López (Amposta), Jordi Abelló Vilella (Reus) i la performance de Jordina Ros amb Pere Estadella (Cambrils).
Un centenar de participants s'immergeixen en les instal·lacions artístiques efímeres dels Ports
La sisena edició de 'Els Ports, natura i art' mostra quatre intervencions i una performance als boscos a Horta de Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de maig de 2021 a
les 18:23
Actualitzat el
17 de maig de 2021 a les
18:33
Et pot interessar
-
Societat
Amposta activa el cens genètic caní per fomentar el civisme i la protecció animal
-
Societat
La Diputació de Tarragona reforça la seguretat viària a la TV-3541 entre Paüls i Xerta
-
Societat
Realitzada la primera prova del sistema ES-Alert a l'àrea d'influència de la nuclear de Vandellòs II
-
Societat
Roquetes estrena l’Estadi de l’Observatori amb 1,2 milions d’inversió
-
Societat
El Govern enllesteix l'adequació de la plaça mirador del port de l’Ampolla
-
Societat
Caixabank paga 3 milions per retirar l'acusació contra Bankia i dos empleats pel cas de la cooperativa de l'Aldea
