“La Mireia espiava el veí que sortia de casa arrossegant una gran bossa negra. No havia conegut ningú tan metòdic i puntual...”, així comença el relat que, sota el títol Heliotrops, l’escriptor riberenc Andreu Carranza ha escrit per al XIII Premi Llibresebrencs.org.
Es tracta d’un premi de relats curts dirigit als joves ebrencs i organitzat pel Servei de Joventut de la Ribera d’Ebre. Els participants hauran d’escriure un final per a este escrit d’un màxim de 200 caràcters, a través Wattpad, la mateixa pàgina web on està publicat. Allà es pot llegir, també, el text íntegre de Carranza.
A dia d’avui, hi ha 223 internautes que han llegit el relat en línia i 13 finals proposats. El mateix Carranza serà qui escollirà els tres millors textos, i els premiats podran gaudir d’un sopar amb l’escriptor asconenc, compartint tertúlia literària.
El sopar ha estat una de les noves iniciatives de l’edició d’enguany, juntament amb l’ús de la plataforma Wattpad, que ha permès incorporar el vot popular al Premi.
Últims dies per escriure el final del relat d'Andreu Carranza
Este divendres és el termini màxim per presentar la proposta al XIII Premi Llibresebrencs.org
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 14 de juny de 2017 a les 17:49
Actualitzat el 14 de juny de 2017 a les 19:57
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
