Tortosa treurà la desfilada de disfresses al carrer el pròxim dissabte 18 de juny. D'esta manera, l'associació de veïns de Ferreries, organitzadora tots els anys de la rua de Carnaval a la ciutat amb el suport de l'Ajuntament de Tortosa, vol poder dur a terme la celebració amb la màxima intensitat possible.
Al principi del febrer, la junta de l'entitat veïnal ja va comunicar a la seua massa social la decisió d'endarrerir el Carnaval. Les condicions que comportava fins a aquell moment l'evolució de la pandèmia, i el seguit de contagis de covid-19 provocats per la variant òmicron durant les setmanes prèvies, van fer optar l'associació de veïns per l'ajornament, com a mesura de prevenció. A més a més, la celebració suposa un seguit de tasques logístiques de preparació que requereixen el temps suficient per a poder fer la festa amb tots els elements tradicionals del Carnaval de Ferreries. Des de l'entitat veïnal subratllen que "de la mateixa manera com han fet altres localitats, excepcionalment enguany traslladem el Carnestoltes al cap de setmana del 18 de juny, quan esperem poder gaudir d'una celebració multitudinària i festiva com mai", argumenten.
D'esta manera, el Carnaval d'enguany es viurà durant la primavera. Des de l'associació de veïns de Ferreries assenyalen, amb un to distès, que es tracta d'una bona oportunitat "per a totes aquelles persones que sempre s'havien volgut disfressar de Tarzan o de Jane", ja que les temperatures del juny faran més agradable poder optar per una disfressa amb menys roba.
El canvi de dates també facilitarà que les diferents colles puguen preparar amb més temps les disfresses de les respectives comparses així com aquells elements mòbils o carrosses que vulguen fer desfilar a la cercavila.
Tortosa trasllada la desfilada de disfresses fins al 18 de juny per poder-la viure al màxim
L'evolució de la pandèmia durant el primer tram del 2022 va portar l'associació de veïns de Ferreries a ajornar la rua del Carnaval fins a la primavera
ARA A PORTADA
-
-
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre Joan Navarro
-
-
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal Joan Navarro
-
Ingressa a presó un multireincident especialitzat en robatoris a vehicles i comerços a Amposta Redacció
Publicat el
22 de febrer de 2022 a
les 19:21
Actualitzat el
22 de febrer de 2022 a les
19:27
Et pot interessar
-
Societat
Minut de silenci a Tortosa per condemnar l’assassinat masclista d’una veïna al març
-
Societat
Projecten una bassa de laminació a Santa Bàrbara per evitar inundacions
-
Societat
Móra d’Ebre cedeix un solar al Club Ciclista per a una escola infantil de BTT
-
Societat
Roquetes posa en funcionament la nova estació de tractament d’aigua potable de Pilans
-
Societat
Demanen 25 anys de presó a l'home acusat d'assassinar una dona a Móra la Nova amb 50 punyalades
-
Societat
L’Aldea reforça la integració lingüística amb la promoció i la defensa del català
