A partir d'este dimarts, 1 de juny, les persones que facen compres als establiments del nucli antic de Tortosa poden optar a premis per conèixer altres poblacions de Catalunya amb centres històrics. És l'objectiu de la campanya Compra i Descobreix Catalunya, que organitza per onzè any la Xarxa de Barris Antics Amb Projectes. Hi participen 32 poblacions: 14 de la província de Barcelona, 9 de Lleida, 8 de Tarragona i 1 de Girona.
Els guanyadors del sorteig podran dur a terme alguna de les 1.056 experiències que ofereixen les ciutats adherides. En el cas de qui obtinga el premi que ofereix Tortosa, podran gaudir d'una estada a la ciutat, beneficiar-se de dos targetes Tortosa Card per accedir als llocs més importants de la visita turística, i dinar en algun dels restaurants del municipi per poder degustar la gastronomia local.
La resta de premis que se sortejaran es poden consultar a la web http://xarxabarris.cat
Tortosa se suma un any més a la campanya de promoció del comerç local als barris històrics
Durant tot el juny, les persones que facen compres als establiments dels barris històrics optaran a premis per poder conèixer altres municipis de Catalunya
- Campanya de promoció del comerç del Nucli Històric de Tortosa -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 18:59
Actualitzat el 01 de juny de 2021 a les 19:07
Et pot interessar
-
Societat
Amposta preveu esterilitzar un centenar de gats per garantir el benestar i la convivència veïnal
-
Societat
Comencen les taxacions dels deu edificis d'Alcanar afectats pels aiguats que s'han d'enderrocar
-
Societat
Bot crearà una ruta sobre la Guerra i el franquisme
-
Societat
Comencen les actuacions per connectar l'Hospital Verge de la Cinta amb el centre de Tortosa
-
Societat
Rescatades dues persones i el seu gos a la Sénia
-
Societat
Tortosa homenatja l'alcalde Josep Rodríguez amb la instal·lació d'una llamborda a la porta de l'Ajuntament
