L'Ajuntament de Tortosa ja ha definit els preus dels espectacles que conformaran la temporada teatral i d'arts escèniques des del gener i fins a l'estiu. En total, disset propostes que abracen diversos àmbits, amb el teatre, la música o la dansa com a disciplines més destacades. Uns espectacles que es donaran a conèixer la setmana que ve, i que comptaran amb alguns noms molt coneguts del panorama teatral, així com alguns noms d'autors i intèrprets ebrencs.
Com és habitual al primer mes ordinari de cada any, esta tarda s'han aprovat els preus públics per a accedir a les propostes. Es mantenen les bonificacions existents per a diversos col·lectius: una de les més destacades és la que fa referència als menors de 25 anys, que continuen tenint l'opció d'adquirir les entrades a un preu únic de 6 euros. D'esta manera es vol afavorir que este sector de la població puga tindre accés de manera més fàcil als espectacles.
També es mantenen la resta de bonificacions: del 30% per als titulars del Carnet Jove, els membres de la Banda Municipal de Música de Tortosa, l'alumnat de l'Escola Municipal de Teatre de Tortosa i els actors i actrius membres dels grups de la Coordinadora de Teatre Amateur Baix Ebre. També als grups d'espectadors a partir de 16 persones. Juntament amb estos descomptes, també s'aplica el 20% de reducció sobre el preu de les entrades per als majors de 65 anys, les persones aturades, els titulars del carnet de família nombrosa o monoparentals, els socis del TR3SC i grups de persones d'entre 8 i 15 persones. Finalment, s'aplica una rebaixa del 10% per als titulars del carnet de la Xarxa Pública de Biblioteques.
A més dels descomptes, també s'han preparat tres tipus d'abonaments: l’abonament de temporada, que dona accés als 11 espectacles més grans de la programació, té un preu de 96 euros. Això representa un estalvi del 40% sobre el preu de les entrades per separat. El segon abonament, per a sis espectacles, té un preu de 66,50 euros, mentre que el tercer abonament, per a quatre espectacles, el té de 64 euros.
Tortosa aprova els preus públics de la temporada de teatre i arts escèniques fins a l'estiu
Societat
La programació, amb disset propostes, manté els descomptes per conceptes com famílies nombroses o majors de 65 anys, i fixa en 6 € les entrades fins als 25 anys
- -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Política Móra d’Ebre separarà els expedients de l’ampliació de la residència i la modificació urbanística Joan Navarro
-
Política L’oposició de Móra d’Ebre acusa l’alcalde de posar en risc l’ampliació de la residència per interessos familiars Joan Navarro
-
Política Un exsecretari municipal de l’Ampolla assegura que Arasa va desoir els advertiments sobre els contractes investigats ACN
-
Societat La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos ACN
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
Publicat el
03 de gener de 2022 a
les 19:19
Actualitzat el
03 de gener de 2022 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
Ports de la Generalitat invertirà 1,57 milions d’euros en un nou edifici al port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
La vaga general de l’11 de novembre tindrà una manifestació a Tortosa
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
