Este curs 2022-23 els grups escolars que ho desitgen poden tornar a visitar les instal·lacions del CAT a l’Ampolla. La visita guiada és gratuïta i es recomana a partir de 4t de primària.
Després d’una aturada per la pandèmia de la COVID-19, es reprenen les visites escolars a l’ETAP de l’Ampolla. Tenen una durada aproximada de dos hores i mitja i es tracta d’una jornada enfocada a comprendre el cicle urbà de l’aigua i alhora conscienciar sobre l’ús responsable d’un bé escàs. Els alumnes que visiten la planta de tractament d’aigua potable a l’Ampolla podran conèixer de primera mà les diverses fases del procés de potabilització i la tasca del Consorci d’Aigües al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre.
A partir d’este curs, s’ha incorporat a la visita un espai museístic en el qual hi ha inclosos peces i elements històrics vinculats a tots els àmbits de treball del CAT. El recorregut permet conèixer millor la història de l’entitat des de l’any 1989, quan va entrar en funcionament.
Tot plegat, permetrà una major comprensió i conscienciació dels visitants, la majoria d’ells, escolars. Per concertar una visita cal emplenar un formulari a través de la pàgina web: https://www.ccaait.com/visitans/
Finalment destacar que igual que en edicions anteriors, els grups escolars podran optar a una ajuda per al transport.
Tornen les visites a la planta potabilitzadora del CAT
Les escoles i instituts poden tornar a sol·licitar una visita a l’estació de tractament d’aigua potable que el Consorci d’Aigües de Tarragona té ubicada a l’Ampolla

- A partir d’este curs, s’ha incorporat a la visita un espai museístic. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2022 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»