El Consell Comarcal de la Terra Alta ha posat en marxa la deixalleria comarcal este dimecres. Està ubicada a Gandesa, a la carretera vella de Corbera d'Ebre, i ocupa una extensió d'uns 3.000 metres quadrats. Compta amb una bàscula, una compactadora, molls de càrrega amb contenidors per a diferents fraccions, així com una caseta de control i cobert per materials perillosos, voluminosos i similars.
L'ens comarcal ha signat un conveni de cessió de les instal·lacions al Consorci per a la Gestió dels Residus Municipals de la Ribera d'Ebre, el Priorat i la Terra Alta, que gestionarà les instal·lacions. Els espais on s'ha construït la deixalleria els ha cedit l'Ajuntament de Gandesa i l'obra l'ha finançat l'Agència de Residus de Catalunya.
S'obre a Gandesa la deixalleria comarcal de la Terra Alta
El Consorci dels Residus Municipals de la Ribera d'Ebre, Priorat i Terra Alta gestiona les instal·lacions

- Autoritats durant la posada en funcionament de la deixalleria a Gandesa, este dimecres. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
-
Un policia local d'Amposta mor possiblement electrocutat mentre reparava el seu cotxe elèctric Redacció
-
La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou Xavi Llambrich
-
Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar Xavi Llambrich
Publicat el 01 de desembre de 2021 a les 17:44
Actualitzat el 01 de desembre de 2021 a les 18:27
Et pot interessar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear
-
Societat Els cinc alcaldes de pobles afectats pel foc reclamen per carta la declaració de zona catastròfica
-
Societat La pedregada del divendres malmet finques de vinya a la Terra Alta
-
Societat L'hospital Verge de la Cinta usa guies quirúrgiques en 3D personalitzades per fer operacions complexes de columna
-
Societat Els pagesos afectats per l’incendi, decebuts després de la reunió sobre els ajuts
-
Societat AnimaNaturalis carrega contra l’Ajuntament d’Amposta per destinar 850.000 euros a un museu dels bous