Set residències de gent gran de l'Ebre tenen brots de covid actius i acumulen 84 positius
Salut dona per resolt el brot del centre VIMA de la Ràpita mentre es recuperen els últims contagiats
ARA A PORTADA
-
Pas decisiu per impulsar la gigafactoria europea d’IA a Móra la Nova amb 719 milions d’inversió estatal Joan Navarro
-
El govern de Tortosa porta a la junta general de Gesat la designació d’Òscar Subirats com a gerent Redacció
-
Els aparcaments dels terrenys d’Adif a Tortosa seran gratuïts amb estada màxima de dues hores i mitja Redacció
-
Publicat el
16 de novembre de 2020 a
les 19:42
Actualitzat el
16 de novembre de 2020 a les
19:55
A la regió sanitària de les Terres de l'Ebre hi ha actualment set brots actius en residències de gent gran. El focus més gran es registra a la residència Sant Miquel de Tortosa on hi ha 48 positius. També hi ha 13 contagiats a la residència Natzaret de Móra d'Ebre, 12 a la residència l'Onada de Gandesa i 1 a la residència de la Santa Creu de Jesús. Recentment s'han detectat tres nous brots. Un és a l'Onada Deltebre, amb 4 positius - 3 treballadors i un usuari-; un altre a la residència d'Amposta, amb 5 positius - 2 treballadors i 3 usuaris-; i a l'Onada Ulldecona -1 usuari contagiat-. A Deltebre i Amposta s'han fet PCR a tots els residents aquest dilluns i a Ulldecona es faran els cribratges este dimarts.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat Culpables d'assassinat dos dels tres acusats per l’assalt al bingo de Tortosa, segons el jurat popular
