La Conselleria de Salut ha dictaminat que els alumnes que retornen a les aules este final de curs no caldrà que tinguen obligatòriament actualitzat el carnet de vacunes, sinó que serà només "altament recomanable".
Tot i que fa uns dies la Conselleria d'Educació havia establert com a requisit tenir al dia el carnet de vacunes, el departament diu que sempre ha fet, fa i farà cas a Salut, que no ha obligat mai a tenir totes les vacunes posades, sinó que simplement ha demanat a les escoles que ho recomanen per tal de poder descartar altres infeccions si hi ha símptomes compatibles amb la Covid-19.
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203385[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202806[/noticiadiari]
Salut no obligarà a tenir les vacunes al dia per tornar a classe però sí que ho recomana
Educació ho va establir com a requisit, però els centres només ho podran aconsellar per descartar altres infeccions

ARA A PORTADA
-
-
«Delta», la primera sèrie de ficció rodada al cor de l’Ebre, s’estrena el 7 de juliol a 3Cat Redacció
-
La Policia Local d’Amposta identifica tres responsables d’un nou abocament al polígon de l’Oriola Xavi Llambrich
-
Vilalba dels Arcs impulsa un servei públic d'electricitat i no cobrarà als veïns pel consum Redacció
-
Publicat el 05 de juny de 2020 a les 11:12
Actualitzat el 05 de juny de 2020 a les 11:13
Et pot interessar
-
Societat Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat Una retallada de mestres posa en risc l’Escola 1 d’Abril de la Palma d’Ebre
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama