El Departament de Salut farà este divendres un cribratge poblacional a Paüls, al Baix Ebre. El municipi, amb un cens de 556 habitants, ha registrat 15 positius els últims dos dies però el consistori ja ha avançat que els contagiats vinculats als brots del poble superen la vintena. Hi ha casos confirmats de fora del municipi que hi estan relacionats. El brot de Covid-19 a la població és d'origen familiar i social i s'ha decidit fer el cribratge "pel creixement i rapidesa de l'aparició de simptomatologia en la població del municipi". A més dels 15 positius, hi ha 49 contactes estrets en quarantena, 22 dels quals pendents de fer-se les proves.
L'Ajuntament i Salut han organitzat el cribratge per detectar els casos asimptomàtics. Els PCR es faran des de les 9 del matí fins a les 15 del migdia al Casal Municipal. La unitat de presa de mostres estarà formada per un equip de professionals d'infermeria i administratius i gestors covid.
El Departament demana que es segueixi correctament l'aïllament que determinen els professionals sanitaris en cada cas i que es respectin les mesures de protecció i les recomanacions.
Salut farà este divendres un cribratge massiu a Paüls on es confirmen 15 positius en dos dies
Hi ha diferents brots d'origen familiar i social i es tem "pel creixement i rapidesa de l'aparició de símptomes"
- Imatge general de Paüls -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2021 a
les 19:58
Actualitzat el
07 de gener de 2021 a les
20:04
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
