Uns desconeguts han assaltat l'oficina de turisme d'Ulldecona, d'on han robat dos ordinadors, una quantitat d'oli pendent de valorar, així com una petita suma de diners. Els fets haurien tingut lloc entre diumenge i dilluns, dia durant el qual les dependències es troben tancades al púbic.
L'alcaldessa d'Ulldecona, Núria Ventura, ha lamentat que els danys i la pèrdua d'informació o documentació de treball causada per l'assalt són, de fet, més importants que el mateix valor del material robat. No és el primer cop, però, que assalten l'oficina de turisme, segons ha recordat. Fa un parell d'anys ja van entrar-hi a robar, però llavors es van emportar només alguns objectes de poc valor. Es dona la circumstància que esta mateixa setmana un bar del poble va patir també un robatori.
Roben dos ordinadors i oli de l'oliva de l'oficina de turisme d'Ulldecona
Societat
L'assalt, el segon en dos anys, s'hauria produït entre diumenge i dilluns passat
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2019 a
les 18:30
Actualitzat el
21 de març de 2019 a les
18:39
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
