Segons informa L'Ajuntament de L'Aldea han iniciat una recollida d’adhesions per a presentar una queixa a Europa per la manca d’actuacions al Delta de l'Ebre.
"Després de dècades d’inacció, el Delta de l’Ebre està patint un procés de forta regressió i d’increment dels impactes de les tempestes marines, agreujats pels efectes, entre d’altres, del canvi climàtic. Com a conseqüència, el Delta es troba actualment en una situació de deteriorament i fort risc de desaparició si no s’implementen les mesures adequades",recorda l'ens municipal.
"Davant de la manca de resposta per part de les administracions competents, iniciem les accions per a obrir un procediment d’infracció comunitària perquè no s’estan adoptant les mesures necessàries per a la protecció efectiva del Delta de l’Ebre". La iniciativa compta amb el suport del Síndic de Greuges de Catalunya i la Defensora del Poble Europeu.
La ciutadania pot formar part de l'adhesió firmant la queixa, descarrega’t el model , clicant al següent enllaç:
http://www.regantsesquerra.cat/wp-content/uploads/2021/10/Queixa_ciutadania.pdf
Es pot trobar el model a les oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de L'Aldea, o a qualsevol de les seves xarxes socials i emplenant-lo amb les teves dades personsals.
Segons informa l'Ajuntament de L'Aldea es pot envia al Síndic o bé portar la queixa a l'Ajuntament de L'Aldea o enviar-la per correu electrònic a l'adreça sindic@sindic.cat i amb l'assumpte "Queixa Delta".
Hi ha temps fins el divendres dia 15 d'octubre per portar la queixa a l'Ajuntament de L'Aldea.
Altres ajuntaments com el d'Amposta, L'Ampolla, Camarles, Deltebre i Sant Jaume a més de les Comunitats de Regants i la Taula de Consens s'uneixen també a la demanda des dels seus municipis.
Recollida d’adhesions per a presentar una queixa a Europa per la manca d’actuacions al Delta
L'Ajuntament de L'Aldea inicia una recollida d'adhesions perquè no s’estan adoptant les mesures necessàries per a la protecció efectiva del Delta de l’Ebre

- Imatge de la zona de la Marquesa. -
- Taula de Consens
ARA A PORTADA
-
-
Agricultura convocarà pagesos, l'ACA i Territori a una taula de seguiment dels ajuts pels aiguats a l'Ebre Redacció
-
-
«La Villa del Seis»: el llargmetratge de terror amb essència ebrenca arribarà a tots els cinemes del país Redacció
-
Detingut a l’Ampolla amb quasi una tona d’haixix i 15 kg de cocaïna després d’una fugida temerària Redacció
Publicat el 04 d’octubre de 2021 a les 19:51
Actualitzat el 04 d’octubre de 2021 a les 20:54
Et pot interessar
-
Societat Agricultura es compromet a acompanyar els pagesos afectats per les pluges torrencials a l’Ebre
-
Societat El Col·legi de Periodistes a l’Ebre demana que Josep Bayerri siga nomenat cronista oficial de Tortosa
-
Societat L'estrany cas de les aprovacions massives d'aspirants xinesos al carnet de conduir
-
Societat Deltebre tindrà el seu primer teatre auditori a l’antic cinema Rialto
-
Societat Mas de Barberans i Campredó es planten contra els talls de llum i incomunicacions
-
Societat Fracàs en la licitació de «la carretera de la vergonya»