Des de l’Ajuntament de l'Aldea s’està treballant per a què el municipi, siga un poble referent de xarxes de carrils bici i vies verdes. Per este motiu s’ha elaborat un Pla on es detalla, les actuacions ja realitzades, les que estan en execució i que entraran en servei a mig termini i les accions pensades per a posar en servei en un futur.
Actualment a l’Aldea hi ha 3.900 metres lineals en servei, 2.800 que entraran en els pròxims mesos i 2.900 metres lineals que entraran en un futur. A més també compta en 6.425 metres lineals de tram compartit de la via verda del tram del carrilet, del Consell Comarcal i altres 1.189 metres lineals que es posaran en servei al municipi en un futur.
Este Pla, també pretén connectar en diferents punts de vies verdes, com ara la via verda del Carrilet en direcció a Deltebre o la via verda en direcció als Lligallos, Camarles i L’Ampolla, seguint el traçat de l’antiga via de tren.
Xavier Royo, Alcalde de l’Aldea ha afirmat que “Hem dissenyat un pla, on es representa els graus d’execució d’implantació de les xarxes i carrils bici al municipi, prevenint futures connexions amb altres poblacions del Delta, pensem que este pla, servirà com a reclam turístic no estacional, en un futur no molt llunyà”.
Amb la xarxa de carrils bici a més de potenciar el cicloturisme i turisme familiar els visitants tindran un atractiu afegit per visitar i poder descobrir el Delta de L’Ebre, partint de L’Aldea.
Presentació del Pla de Via Verda i Carril Bici a L’Aldea
L’Aldea vol ser poble referent amb xarxes de carril bici i vies verdes amb 9600 metres lineals de trams propis i 7614 metres lineals de tram compartit
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2021 a
les 20:06
Actualitzat el
16 de març de 2021 a les
20:18
Et pot interessar
-
Societat
Música, gegants i cultura popular: Roquetes viurà el primer intercanvi amb Saint Marcel sur Aude
-
Societat
Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre
-
Societat
Estabilitzat l'incendi de vegetació a Vinebre que ha afectat 12 hectàrees
-
Societat
Els docents de l’Ebre ocupen l’Ajuntament de Tortosa i col·lapsen la ciutat
-
Societat
Una baldanada popular reuneix 200 docents de l’Ebre i el País Valencià al tall de l’N-340 a Vinaròs
-
Societat
La Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre defineix les bases del seu futur model
