Un nou accident de trànsit s'ha registrat esta matinada la T-2021, coneguda com la 'carretera de la Vergonya' que uneix la Ràpita i la zona Trabucador. El sinistre ha passat al voltant de les 5:00 del matí i hi ha implicats dos vehicles, un dels quals ha sortit de la carretera donades les males condicions de la via i la falta de vorals.
El conductor d'un dels dos vehicles ha resultat il·lés així i tot la Plataforma de la "Carretera de la Vergonya" exigeix solucions per a una carretera que "suma massa sinistres".
Des de la Plataforma, reclamen una reforma integral de la via "denuncien que les autoritats van dir que començarien les obres el 2022 i a hores d'ara ni tan sols han tret a consulta pública el projecte de reforma integral de la via, ni se sap res del Pla de treball (participació pública, expropiacions, etc.) que fa anys que reclamen".
Nou accident durant la matinada a «la Carretera de la Vergonya »
Hi han implicats dos vehicles que han sortit de la via
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de març de 2022 a
les 11:24
Actualitzat el
19 de març de 2022 a les
11:32
Et pot interessar
-
Societat
Ferit crític un escalador després d'estimbar-se uns 20 metres al Parc Natural dels Ports
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
