Móra d'Ebre demana 125.000 euros dels fons Next Generation per instal·lar plaques solars a tres edificis municipals
Societat
La mesura permetria estalviar 27.000 euros ja el primer any i dixar d'emetre 59 tones de CO2
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Política L’Ametlla de Mar habilita un carril bici de 6 quilòmetres per connectar les cales del nord Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 17:17
Actualitzat el
16 de febrer de 2022 a les
17:41
L'Ajuntament de Móra d'Ebre ha demanat una subvenció de vora 125.000 euros dels fons Next Generation per instal·lar 325 plaques fotovoltaiques a tres edificis municipals. La intenció és instal·lar-les als sostres del pavelló municipal, de l'escola Lluís Viñas i del Casal de Jubilats. La subvenció cobriria un 44% del cost del projecte i té una amortització d'uns set anys. Les plaques permetrien estalviar 27.000 euros el primer any, a més de l'emissió de 59 tones de diòxid de carboni.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
