ACTUALITZACIÓ, dilluns 24 d'abril 23 hores | Dol al futbol ebrenc
La víctima mortal de l'accident que s'ha produït este dilluns a la tarda a la carretera TV-3022, al terme de Rasquera, és un jove de 21 anys, J. G. S, veí de Rasquera i porter del CE Arnes, segons ha transcendit.
El cotxe del noi ha xocat amb un camió. Pel que sembla el jove tornava d'Amposta, on estudiava, per dirigir-se a Móra d'Ebre, on entrenava els porters del Futbol Base de l'Olimpic de Móra d'Ebre.
El sinistre s'ha produït al quilòmetre 12,9 de la carretera. El conductor del camió n'ha resultat il·lès.
INFORMACIÓ, dilluns 24 d'abril 19:30 hores | Accident mortal a Rasquera
Este dilluns a la tarda s’ha produït un accident mortal a la carretera TV-3022, al terme municipal de Rasquera. El sinistre ha succeït al punt quilomètric 12.9, i a les 17.43 hores s’ha donat l’avís. Ha estat un xoc entre un turisme i un camió, segons ha informat el Servei Català de Trànsit i a conseqüència de l’accident, el conductor el turisme ha mort, mentre que el conductor del camió ha resultat il·lès.
Han intervingut tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers i tres ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques. La via ha quedat tallada al trànsit i a les 19.25 hores ha estat reoberta al trànsit.
Mor un noi de 21 anys en xocar contra un camió a Rasquera
Es tracta d'un jove esportista de Rasquera, actualment porter del CE Arnes | El conductor del camió ha resultat il·lès
- Així ha quedat el cotxe sinistrat a Rasquera. -
- ACN / A. Ferràs
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 24 d’abril de 2017 a les 19:34
Actualitzat el 25 d’abril de 2017 a les 09:15
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
