El proper dissabte 8 de juliol torna l’UltraEbre Swim Marathon en la que serà la seua dotzena edició. Esta prova, pionera en les proves de natació d’ultrafons, reunirà a 48 nedadors que s’enfrontaran als 30.830 metres que unixen l’Embarcador de Tivenys amb l’Embarcador del Club Nàutic d’Amposta.
Com l’any passat la prova es du a terme enla modalitat individual i per parelles, on els nedadors han d'efectuar la prova plegats. L'organització destaca la participació internacional, que superarà el 30% amb nedadors vinguts d’Itàlia, França, el Regne Unit, Bèlgica, Suïssa, Irlanda, Romania i Turquia.
Els nedadors prendran la sortida a les 7 hores des de Tivenys i des de Xerta, acompanyats cadascun d’un caiaquista. Baixaran el riu ajudats pel corrent favorable, passant per Tortosa a partir de les 8.30 hores. Està previst que el primer participant arribe a Amposta al voltant de les 11:45 hores. La resta de participants finalitzaran entre el migdia i les 3 de la tarda.
El divendres 7, hi haurà una primera sessió de contacte amb la prova a Tivenys, i, a la tarda, a l’hotel SB Corona Tortosa, es farà la reunió tècnica on els nedadors començaran a viure l’ambient de la prova.
Mig centenar de nadadors participaran dissabte en l'UltraEbre Swim Marathon entre Tivenys i Amposta
La participació internacional superarà el 30%, amb nedadors vinguts d’Itàlia, França, el Regne Unit, Bèlgica, Suïssa, Irlanda, Romania i Turquia
Ara a portada
Publicat el 03 de juliol de 2023 a les 16:17
Actualitzat el 04 de juliol de 2023 a les 01:29
Et pot interessar
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig
-
Societat Expoebre a Tortosa: la fira que uneix territori, innovació i tradició en un esdeveniment únic
-
Societat El trànsit de camions creix prop del 50% en tres anys a l’AP-7