Este dimecres 9 de juny de 2021, s'ha presentart a l'Ajuntament de Roquetes, el nou repte solidari de l'ultrafondista roquetenc, Albert Giné, 'Non stop Arrela't a la Vida', que realitzarà conjuntament amb els corredors de muntanya Marc Fernandez, Jose Escribano, Antonio Esquinas i Isabel Pelegrina. A l’acte van ser presents l'alcalde de Roquetes, Paco Gas; el regidor d'Esports, Ivan Garcia; els atletes, Albert Giné i Marc Fernandez i el coordinador del projecte Emma, Carlos Lopez. Es tracta d'un recorregut total de 1650 km que es portarà a terme del 14 al 26 de juny, 12 nits i 13 dies recorrent més de 130 km diaris, corrent durant el matí i en BTT a la tarda, des del Far de Finisterre a Comillas (Galícia), fins a Roquetes.
Dissabte 26 de juny a les 18:00 hores hi ha prevista la tornada dels participants repte solidari a l'embarcador d'Amposta i d'allí sortiran fins a la Lira de Roquetes. L’objectiu del repte és recaptar diners que es destinaran al Projecte Emma, per a la investigació del càncer de mama i també recollir aliments per al Banc d'Aliments. Recollida d'aliments a La Lira de Roquetes i inscripció al dorsal solidari a:
http://intercrono.es/gestion_evento/verEvento/673
EMMA és una iniciativa de la Fundació Dr. Ferran per a la recerca en càncer de mama, impulsada pel grup de recerca en patologia oncològica i bioinformàtica de la Gerència Territorial de les Terres de l'Ebre de l'Institut Català de la Salut. L'objectiu del projecte EMMA és fer un estudi en profunditat de la resposta immune dels ganglis axil·lars en pacients amb càncer de mama.
L'ultrafondista roquetenc Albert Giné correrà de Finisterre a Roquetes contra el càncer de mama
Els beneficis aniran destinats al projecte Emma per la recerca i investigació del càncer de mama i al Banc d'Aliments
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2021 a les 20:08
Actualitzat el 10 de juny de 2021 a les 20:17
Et pot interessar
-
Societat Els casos de salut mental infantil i juvenil creixen un 21% a l’Ebre des de la pandèmia
-
Societat Tortosa arrenca el curs a les dos primeres llars d'infants públiques de la ciutat
-
Societat 15 de setembre : un quart de segle amb el nus al pit
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres