L’Ajuntament d’Alcanar, amb la col.laboració de l’Institut Sòl de Riu, ha organitzat el taller “Afectivitat, sexualitat i menstruació saludables”, destinat a l’alumnat de l’Institut Sòl de Riu. Meritxell Ulldemolins, regidora de Joventut, explica que "tal com indica el Pla Local de Joventut de l'Ajuntament d'Alcanar, és molt necessari dotar d'eines al jovent sobre aquesta i altres necessitats detectades. En este cas, el fet de poder treballar-ho amb tots els actors implicats ens ha permès portar aquesta formació a l'institut, on se troben un gran nombre de joves".
Es faran catorze tallers a càrrec de l’entitat OUDOCA, on es proporcionarà informació sobre la menstruació i la sexualitat de manera natural i entretinguda. A més, a través de la interacció i diverses dinàmiques es resoldran els dubtes i les inquietuds, alhora que es compartiran experiències. Es parlarà sobre allò que succeeix a les dones quan arriba la menstruació i també què passa quan esta no arriba. També s'aprendrà sobre els cossos i les sexualitats i les diferents formes que tenim de relacionar-nos amb nosaltres mateixos i també la relació amb els altres.
Al taller hi participarà l'alumnat de l'ESO de l'Institut Sòl de Riu, els pròxims dies 26, 27 i 28 d'abril. "Pensem que és important finançar un taller d'aquestes característiques perquè és imprescindible treballar la diversitat sexual i la pròpia acceptació i autopercepció," conclou la regidora.
L'Institut Sòl de Riu realitzarà un taller d'afectivitat, sexualitat i menstruació saludables
Al taller hi participarà l'alumnat de l'ESO de l'Institut Sòl de Riu d'Alcanar, els pròxims dies 26, 27 i 28 d'abril
- Es faran catorze tallers a càrrec de l’entitat OUDOCA, on es proporcionarà informació sobre la menstruació i la sexualitat de manera natural i entretinguda -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2022 a
les 18:07
Actualitzat el
25 d’abril de 2022 a les
18:46
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa constituirà una assemblea per elaborar el Pla Local per la Llengua
-
Societat
El model CSIR a les Terres de l’Ebre es trasllada al CAP Gandesa
-
Societat
L'Hospital de Tortosa i l'Institut de l'Ebre creen un motlle clínic únic al món i ultimen l'empresa per fabricar-lo
-
Societat
L’escola Horta Vella de la Ràpita es planta davant el tancament d’una línia d’I3
-
Societat
Suspesa la circulació de l'R16 entre Tarragona i Tortosa a causa del vent
-
Societat
La ventada deixa arbres arrencats, estructures agrícoles malmeses i pagesos sense suport al Baix Ebre i Montsià
