L'ICS Terres de l'Ebre incorpora quatre nutricionistes als equips d'atenció primària
Promouran hàbits saludables i adaptats al risc particular dels pacients i la seua malaltia
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 17:47
Actualitzat el
16 de febrer de 2022 a les
17:55
L'ICS Terres de l'Ebre ha incorporat quatre dietistes nutricionistes als equips d'Atenció Primària. La iniciativa sorgeix del programa per promoure una alimentació saludable i les noves professionals previndran i tractaran problemes associats a una mala alimentació, promouran hàbits alimentaris saludables i sostenibles, adaptats a les condicions particulars de risc i de malaltia dels usuaris. Es prioritzaran els col·lectius que més ho necessiten. Inicialment, s'ha organitzat un grup d'acollida a les noves professionals. Les dietistes estaran diferents centres d'atenció primària de les quatre comarques i també treballaran amb els professionals de l'Hospital de Tortosa Verge de la Cinta.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
