L'ICS Terres de l'Ebre incorpora quatre nutricionistes als equips d'atenció primària
Societat
Promouran hàbits saludables i adaptats al risc particular dels pacients i la seua malaltia
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Política L’Ametlla de Mar habilita un carril bici de 6 quilòmetres per connectar les cales del nord Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 17:47
Actualitzat el
16 de febrer de 2022 a les
17:55
L'ICS Terres de l'Ebre ha incorporat quatre dietistes nutricionistes als equips d'Atenció Primària. La iniciativa sorgeix del programa per promoure una alimentació saludable i les noves professionals previndran i tractaran problemes associats a una mala alimentació, promouran hàbits alimentaris saludables i sostenibles, adaptats a les condicions particulars de risc i de malaltia dels usuaris. Es prioritzaran els col·lectius que més ho necessiten. Inicialment, s'ha organitzat un grup d'acollida a les noves professionals. Les dietistes estaran diferents centres d'atenció primària de les quatre comarques i també treballaran amb els professionals de l'Hospital de Tortosa Verge de la Cinta.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
