Durant el mes de juliol s’ha posat en funcionament un nou espai per dipositar els residus sanitaris de l’Hospital Comarcal d’Amposta. "Des de l’Ajuntament seguim apostant per la millora de la gestió de residus, especialment dels grans productors", explicava la regidora de Polítiques Ambientals, Núria Marco, qui afegia que "amb l’Hospital estem preparant també una futura recollida porta a porta". Ubicada al carrer Gran Capità, la nova illa de contenidors està destinada únicament a residus sanitaris no específics i substituirà la que hi havia a la zona de vianants, on ara s’habilitarà una zona d’aparcaments per a taxis i vehicles adaptats.
Esta nova illa de contenidors se suma al sistema per millorar la gestió i recollida selectiva que es va instal·lar a finals de l’any passat al Mercat. Una sala refrigerada amb espai per a l’orgànica, la resta i els envasos on els i les paradistes del mercat interior poden reciclar els residus generats.
La gestió responsable dels residus és un dels objectius de l’Agenda 2030 adoptats pel consistori ampostí. En esta línia, des de l’Ajuntament es creu que és amb els grans productors on més camí hi ha per recórrer, per això també s’estudia implementar un sistema de recollida porta a porta d’orgànica i resta dirigida a les grans empreses de la zona.
L’Hospital Comarcal d'Amposta habilita una nova illa de contenidors de residus
Societat
L’Ajuntament d’Amposta treballa en la millora de la gestió de residus, especialment els de grans productors
ARA A PORTADA
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
-
Cultura La Ràpita omple el setembre de cultura amb una nova edició de les Jornades Culturals Joan Navarro
Publicat el
04 d’agost de 2022 a
les 20:12
Actualitzat el
04 d’agost de 2022 a les
20:17
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
