L'Escola d'Hoteleria de l'Institut Dertosa, de Tortosa, oferirà este dimecres al migdia un menú solidari en benefici del programa d'Emergència a Ucraïna de l'ONG Intermón Oxfam. El projecte Carmanyoles Solidàries de No a la Guerra vol ser "el granet de sorra" del centre per aconseguir recursos econòmics per al país en guerra i naix amb l'objectiu "de crear debat i fer participis als estudiants dels problemes del món". Per un preu de 10 euros, elaboraran un menú per emportar-se –format per pollastre a la Kyiv i pastís de Kyiv- que es podrà recollir a la mateixa escola. Diferents empreses subministradores de l'Escola d'Hoteleria donaran la matèria primera desinteressadament.
Els alumnes de grau mitjà de cuina faran l'elaboració de pollastre, els del cicle de pastisseria faran els pastissos i els del cicle formatiu de serveis en restauració s'ocuparan de la venda de les carmanyoles.
L'Escola d'Hoteleria de l'Institut Dertosa elabora un menú per emportar en benefici d'Ucraïna
Societat
El projecte Carmanyoles Solidàries es farà este dimecres i diferents empreses subministradores donen la matèria primera
ARA A PORTADA
-
Societat Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions Redacció
-
Societat Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació Redacció
-
Política En marxa el condicionament de la carretera TV-3421 entre Mas de Barberans i Roquetes Redacció
-
Economia Ascó posa a prova els protocols d’emergència nuclear en un exercici de control radiològic Redacció
Publicat el
07 de març de 2022 a
les 19:03
Actualitzat el
07 de març de 2022 a les
19:30
Et pot interessar
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
