Salut ha notificat este dissabte un increment en 6 casos nous de coronavirus a les Terres de l'Ebre. Així, la xifra total d'infectats des de l'inici de la pandèmia arriba ja als 416.
Des del 18 de juny, data en què Catalunya va aixecar les restriccions de mobilitat en recuperar les competències, el territori ha experimentat un creixement de 81 casos. La majoria dels quals, però, s'han donat durant este mes de juliol. El dia 1 el total de casos acumulats era de 339. En els últims 18 dies, per tant, n'hem sumat 77.
Actualment a l'Hospital verge de la Cinta es troben 3 persones ingressades per complicacions produïdes per la Covid-19, dues es troben a planta i una a la UCI.
Malgrat l'increment de les xifres, el territori no registra cap mort des del passat 6 de juny. En total, n'han estat 45 les persones que hi han perdut la vida directa o indirectament per coronavirus.
Les Terres de l'Ebre sumen 6 nous casos en l'últim dia, i ja en són 77 durant el juliol
La pandèmia creix amb força al territori
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2020 a les 18:35
Actualitzat el 18 de juliol de 2020 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Piscines municipals del Montsià 2025: horaris, preus i ubicació
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit