Salut ha notificat este dissabte un increment en 6 casos nous de coronavirus a les Terres de l'Ebre. Així, la xifra total d'infectats des de l'inici de la pandèmia arriba ja als 416.
Des del 18 de juny, data en què Catalunya va aixecar les restriccions de mobilitat en recuperar les competències, el territori ha experimentat un creixement de 81 casos. La majoria dels quals, però, s'han donat durant este mes de juliol. El dia 1 el total de casos acumulats era de 339. En els últims 18 dies, per tant, n'hem sumat 77.
Actualment a l'Hospital verge de la Cinta es troben 3 persones ingressades per complicacions produïdes per la Covid-19, dues es troben a planta i una a la UCI.
Malgrat l'increment de les xifres, el territori no registra cap mort des del passat 6 de juny. En total, n'han estat 45 les persones que hi han perdut la vida directa o indirectament per coronavirus.
Les Terres de l'Ebre sumen 6 nous casos en l'últim dia, i ja en són 77 durant el juliol
La pandèmia creix amb força al territori
ARA A PORTADA
-
Busos per cobrir el tram de l’R-15 entre Riba-roja d’Ebre i Reus per les afectacions del temporal Redacció
-
Rodalies restableix el servei (amb retards i cancel·lacions) després de dos dies sense trens Marc Orts i Cussó | Guillem Delso | Marc Descals
-
-
L'Ajuntament d'Amposta invertirà prop de 900.000 euros en la millora del camp de futbol i de l’estadi municipal d’atletisme i rugbi Redacció
-
Unió de Pagesos alerta de més acords comercials de la UE que amenacen l'arròs i els cítrics Redacció
Publicat el 18 de juliol de 2020 a les 18:35
Actualitzat el 18 de juliol de 2020 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Amposta inicia la recuperació de l’antiga sèquia mare per evitar inundacions als Ullals de Baltasar
-
Societat
Renfe habilita busos des de Tarragona amb parada a l'Ametlla de Mar i l'Aldea per connectar amb València
-
Societat
L’Hospital Verge de la Cinta tanca el 2025 amb una tendència positiva de les llistes d’espera
-
Societat
Carlos Tobar és el nou director-gerent de l'Hospital Comarcal d'Amposta després de la renúncia de Maria José Rallo
-
Societat
Móra d'Ebre escull la climatització de l’escola Lluís Viñas en els primers pressupostos participatius
-
Societat
El trencament del Trabucador deixa Infosa sense accés i obliga a aturar l’activitat
