Aquests dies de confinament, les imatges d'aglomeracions es troben bàsicament als supermercats. Els nous horaris d'atenció al públic als establiments i l'aforament limitat fa que hi hagi llargues cues.
Tiendeo ha llançat una aplicació i lloc web -¿Dónde hay cola?- que permet saber en temps reals els minuts que hi ha de cua per entrar als supermercats. La companyia fa servir les dades dels seus usuaris per fer una estimació del temps d'espera.
Al mapa, s'hi poden buscar les localitats d'arreu de l'Estat i també de Catalunya. A través del buscador, s'escull la localitat, s'amplia la imatge i després s'ha de prémer el botó "Buscar en aquesta zona" per tal que apareguin les dades dels establiments comercials a temps real.
[noticiadiari]2/200658[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200452[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200517[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Les cues dels supermercats de Catalunya, en temps real
Una app recull l'espera dels establiments comercials
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2020 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre
-
Societat
La CHE estima que l’avinguda controlada ha mobilitzat fins a 15.000 tones de sediments Ebre avall
-
Societat
L'ampliació de l'Hospital de Tortosa manté els serveis assistencials però perd vestuaris i aparcaments
-
Societat
Tortosa presenta la Taula de l’Aigua amb una taula rodona per obrir el debat ciutadà
-
Societat
La rapitenca Georgina Matamoros promourà el lideratge femení a l’ONU
-
Societat
Petjades de l’Ebre denuncia retards en els pagaments i l’Ajuntament de Tortosa assegura que ja s’han resolt
