Ara fa un any, Joan Carles Beltran, propietari de l'empresa Lovers Wine Elegance, junt amb la seua parella, van crear este projecte amb un objectiu molt clar: revolucionar el mercat vinícola. Anar sempre més enllà i no solament oferir bons vins sinó estar a l'última tendència en màrqueting, comunicació i imatge.Coin cidint amb el desè aniversari de la mort de l'estimat actor Pepe Rubianes, en Joan explica que va tindre una revelació i va lligar el caràcter del Pepe amb la recerca d'un vi que en servís d'homenatge.
Aprofitant l'amistat que l'unix qui va ser mànager de l'actor Toni Coll i juntament amb la germana del còmic, Carmen, van anar buscant a través de l'enòloga de l'empresa Júlia Alegre quina denominació era la més adient. I van topae amb el Celler de Batea i amb la DO Terra Alta. Ho van teindre clar. De moment avança que el vi homenatge serà una garnatxa negra 100% amb 15°.
L'etiqueta del producte serà de realitat augmentada. Buscant l'esperit innovador es podrà interactuar amb esta etiqueta que properament presentaran als mitjans.
Lower Wine Elegance convidara així a tindre Pepe Rubianes a casa nostra cada dia, a seguir estimant-lo i gaudir a través del seu vi i que tot plegat ens continue evocant un somriure 10 anys després de dixar-nos orfes d'irreverència.
L'empresa Lovers Wine Elegance i el Celler de Batea creen un vi homenatge a Pepe Rubianes
Societat
Conversem amb el propietari de l'empresa vinícola que té arrels ebrenques sobre com va sorgir la idea del vi homenatge a l'enyorat còmic
ARA A PORTADA
-
Societat Tortosa ajorna els focs de la Cinta a l'11 de setembre per l’alt risc d’incendi Joan Navarro
-
-
-
Societat Fiscalia rebaixa la petició de presó per a l'exgerent de la cooperativa de l'Aldea per les dilacions indegudes ACN
-
Política El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa Bernat Surroca Albet
Publicat el
25 de juliol de 2019 a
les 19:35
Actualitzat el
25 de juliol de 2019 a les
22:08
Et pot interessar
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
-
Societat
L'Ajuntament de Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort del nadó
-
Societat
L’Institut Dertosa denuncia l’incompliment dels acords d’Educació i anima a fer vaga el 8 de setembre
-
Societat
Troben les restes del nadó desaparegut a l’habitatge de Santa Bàrbara
-
Societat
Tortosa mirarà al cel amb el primer espectacle de drons dedicat a la Cinta
-
Societat
Geely Auto aterra a l’Ebre trepitjant l’accelerador de l’electrificació
