Ara fa un any, Joan Carles Beltran, propietari de l'empresa Lovers Wine Elegance, junt amb la seua parella, van crear este projecte amb un objectiu molt clar: revolucionar el mercat vinícola. Anar sempre més enllà i no solament oferir bons vins sinó estar a l'última tendència en màrqueting, comunicació i imatge.Coin cidint amb el desè aniversari de la mort de l'estimat actor Pepe Rubianes, en Joan explica que va tindre una revelació i va lligar el caràcter del Pepe amb la recerca d'un vi que en servís d'homenatge.
Aprofitant l'amistat que l'unix qui va ser mànager de l'actor Toni Coll i juntament amb la germana del còmic, Carmen, van anar buscant a través de l'enòloga de l'empresa Júlia Alegre quina denominació era la més adient. I van topae amb el Celler de Batea i amb la DO Terra Alta. Ho van teindre clar. De moment avança que el vi homenatge serà una garnatxa negra 100% amb 15°.
L'etiqueta del producte serà de realitat augmentada. Buscant l'esperit innovador es podrà interactuar amb esta etiqueta que properament presentaran als mitjans.
Lower Wine Elegance convidara així a tindre Pepe Rubianes a casa nostra cada dia, a seguir estimant-lo i gaudir a través del seu vi i que tot plegat ens continue evocant un somriure 10 anys després de dixar-nos orfes d'irreverència.
L'empresa Lovers Wine Elegance i el Celler de Batea creen un vi homenatge a Pepe Rubianes
Conversem amb el propietari de l'empresa vinícola que té arrels ebrenques sobre com va sorgir la idea del vi homenatge a l'enyorat còmic
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2019 a
les 19:35
Actualitzat el
25 de juliol de 2019 a les
22:08
Et pot interessar
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
-
Societat
El nou aparcament als terrenys d’Adif pren forma amb l’enderroc de l’antic pont del ferrocarril a Tortosa
-
Societat
Operatiu policial a l’AP-7 a l’Aldea contra la delinqüència a les vies
-
Societat
Aigües de Tortosa invertirà 2,5 milions d'euros en substituir els comptadors i implantar la telelectura
-
Societat
Anna Ferràs, nova presidenta de la Demarcació de Terres de l’Ebre del Col·legi de Periodistes
