L’Auditori Sixto Mir obté el distintiu d’Espai Cultural Responsable que atorga la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya i per tant, s’inclou l’equipament al Cens d’espais culturals responsables. L’Auditori Sixto Mir rep el distintiu perquè, com a espai cultural, complix els protocols sanitaris per prevenir la COVID-19, i a més, es duen a terme les mesures d’informació pertinents a les persones assistents a les activitats culturals organitzades.
La regidora de Cultura, Èrika Ferraté, declara que “des de l’inici de la pandèmia el nostre principal objectiu ha sigut, i continua sent, oferir a la ciutadania un espai lliure de COVID-19 en què es complisquen totes les mesures establertes”. La regidora considera que “tot l’equip s’ha implicat a més no poder per garantir seguretat als assistents, i aquest distintiu és un reconeixement a la feina ben feta”.
El distintiu també estableix que l’espai cultural disposa d’una assegurança de responsabilitat civil per a les activitats que es duen a terme i que es compromet a adoptar i aplicar programes d’actuació d’inclusió social.
L’Auditori Sixto Mir obté el distintiu d’Espai Cultural Responsable de la Conselleria de Cultura
Èrika Ferraté: “el nostre principal objectiu ha sigut, i continua sent, oferir a la ciutadania un espai lliure de COVID-19 en què es compleixin totes les mesures establertes”

- Auditori Sixto Mir, a la Ràpita -
- Cedida
Publicat el 29 d’abril de 2021 a les 19:51
Actualitzat el 29 d’abril de 2021 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
ARA A PORTADA
-
Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa Sílvia Berbís Morelló
-
Què és una gigafàbrica d'intel·ligència artificial i per què podria instal·lar-se a la Ribera d'Ebre? Xavi Llambrich
-
-
Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol Redacció
-