L’Ampolla es promociona com a espai gastronòmic del Delta des d’este dilluns, 18 d’octubre, i fins al dimecres 20 d’octubre al Gastronomic Forum Barcelona, un dels esdeveniments gastronòmics de referència del territori català.
El Patronat Municipal de Turisme de l’Ampolla està present durant aquests tres dies amb un estand presencial, que està situat al pavelló 8 del Recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. Els productors locals que representen l’oferta gastronòmica del municipi són Kensho Sake, Harbour Gin, Fepromodel, Ecoherbes, Oli del Mar i Mirador Badia.
Este fòrum dona a conèixer les últimes tendències del sector amb la presència de cuiners prestigiosos, sommeliers i professionals de la gastronomia, a través dels quals es conforma un programa d’activitats amb sessions de cuina en directe, tastos, premis i concursos.
A més a més, en esta edició s’ha potenciat la presència d’empreses i visitants de tot l’Estat espanyol, així com la participació dels mercats internacionals més propers.
“Que l’Ampolla sigui present en el Gastronomic Forum Barcelona és una molt bona oportunitat perquè guanyem visibilitat al sector foodservice i al de la restauració”, explica Rosina Montero, cap de Promoció Turística de l'Ampolla.
Per la seua part, la regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ampolla, Meritxell Faiges, valora la presència del municipi com “una ocasió perfecta per donar a conèixer la marca L’Ampolla, espai gastronòmic del Delta i seguir potenciant des del Patronat Municipal de Turisme la nostra oferta gastronòmica tant al territori català com a l’exterior”.
L’Ampolla es promociona del 18 al 20 d’octubre al «Gastronomic Forum Barcelona»
Societat
Els productors locals Kensho Sake, Harbour Gin, Fepromodel, Ecoherbes, Oli del Mar i Mirador Badia representen l'oferta gastronòmica del municipi a l'estand presencial que té el Patronat Municipal de Turisme de l'Ampolla al Recinte de Montjuïc de Fira
ARA A PORTADA
-
Successos El camioner que ha bolcat a l’AP-7 a Ulldecona multiplicava per set la taxa d’alcohol permesa Joan Navarro / Agències
-
Successos Bolca un camió a l’AP-7 a Ulldecona i obliga a tallar un carril en sentit nord Joan Navarro
-
Política L’exalcalde de l’Ametlla de Mar evita parlar dels diners a Andorra i demana l’absolució pel cas Efial ACN
-
Societat L’ICS es compromet a reforçar la seguretat del CUAP del Temple després de les denúncies dels sanitaris ACN
-
Publicat el
18 d’octubre de 2021 a
les 18:19
Actualitzat el
18 d’octubre de 2021 a les
20:35
Et pot interessar
-
Societat
Quin recorregut fan les tonyines roges? L’Ametlla de Mar reprèn el marcatge científic
-
Societat
Vilalba dels Arcs digitalitza tots els comptadors d’aigua amb una inversió de 100.000 euros
-
Societat
L’Aldea reforça els passos dels barrancs dels Pixadors i Mas Roig després dels aiguats de 2025
-
Societat
El CAT inverteix 1,5 milions d’euros en una nova galeria soterrada a l’Ametlla de Mar
-
Societat
Trens Dignes denuncia que alguns busos de l’Ebre circulen amb passatgers drets i sense subjeccions
-
Societat
La Clínica Terres de l’Ebre supera la mitjana catalana en set indicadors de satisfacció
