L’Ampolla es promociona com a espai gastronòmic del Delta des d’este dilluns, 18 d’octubre, i fins al dimecres 20 d’octubre al Gastronomic Forum Barcelona, un dels esdeveniments gastronòmics de referència del territori català.
El Patronat Municipal de Turisme de l’Ampolla està present durant aquests tres dies amb un estand presencial, que està situat al pavelló 8 del Recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. Els productors locals que representen l’oferta gastronòmica del municipi són Kensho Sake, Harbour Gin, Fepromodel, Ecoherbes, Oli del Mar i Mirador Badia.
Este fòrum dona a conèixer les últimes tendències del sector amb la presència de cuiners prestigiosos, sommeliers i professionals de la gastronomia, a través dels quals es conforma un programa d’activitats amb sessions de cuina en directe, tastos, premis i concursos.
A més a més, en esta edició s’ha potenciat la presència d’empreses i visitants de tot l’Estat espanyol, així com la participació dels mercats internacionals més propers.
“Que l’Ampolla sigui present en el Gastronomic Forum Barcelona és una molt bona oportunitat perquè guanyem visibilitat al sector foodservice i al de la restauració”, explica Rosina Montero, cap de Promoció Turística de l'Ampolla.
Per la seua part, la regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ampolla, Meritxell Faiges, valora la presència del municipi com “una ocasió perfecta per donar a conèixer la marca L’Ampolla, espai gastronòmic del Delta i seguir potenciant des del Patronat Municipal de Turisme la nostra oferta gastronòmica tant al territori català com a l’exterior”.
L’Ampolla es promociona del 18 al 20 d’octubre al «Gastronomic Forum Barcelona»
Els productors locals Kensho Sake, Harbour Gin, Fepromodel, Ecoherbes, Oli del Mar i Mirador Badia representen l'oferta gastronòmica del municipi a l'estand presencial que té el Patronat Municipal de Turisme de l'Ampolla al Recinte de Montjuïc de Fira
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2021 a les 18:19
Actualitzat el 18 d’octubre de 2021 a les 20:35
Et pot interessar
-
Societat Set antics directors de l’Institut Bau de Tortosa, contra el procés d'elecció de direcció al Dertosa
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona