L'Ampolla es continua posicionant com a espai gastronòmic del Delta i, aquest cop, ho ha fet al saló internacional d’alimentació, begudes & food service Alimentaria, al Recinte de Gran Via de Fira de Barcelona. Esta fira ha servit per crear ponts entre l'oferta gastronòmica del municipi i nous consumidors, com per exemple restaurants, botigues especialitzades o la ciutadania.
Les persones que han visitat, des d'aquest dilluns i fins a dijous, l'estand de l'Ampolla, a més de conèixer la varietat de productes que es poden trobar a la localitat, han descobert l'ampli ventall d'oferta turística que ofereix la població. En aquesta línia, els productors locals Kensho Sake, Harbour Gin, Oli del Mar i Mirador Badia han representat el municipi mostrant la diversitat de propostes que es produeixen a la població.
Des de la Regidoria de Turisme de l'Ajuntament de l'Ampolla "continuem treballant per consolidar l’Ampolla com un referent gastronòmic, ja que tenim una àmplia oferta de productes especials que ens diferencien d'altres municipis. Volem estar al costat de les persones emprenedores perquè els ampolleros i ampolleres continuïn mostrant aquesta empenta que els caracteritza i donin a conèixer l'Ampolla", explica Meritxell Faiges, regidora de Turisme de l'Ajuntament de l'Ampolla.
La presència de l'Ampolla al saló internacional Alimentaria ha suposat una inversió de 8.000 euros, que s'han destinat al disseny i la producció de l'estand, a la impressió del material promocional i al lloguer de l'espai.
Durant els quatre dies, l'expositor on s'ha promocionat l'Ampolla ha rebut diverses visites de personalitats, entre elles la del delegat territorial del Govern de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, Albert Salvadó, i la del director de la Fundació Alícia, Toni Massanés.
L'Ampolla crea ponts amb nous consumidors al saló internacional Alimentaria
Els productors locals Kensho Sake, Harbour Gin, Oli del Mar i Mirador Badia han representat el municipi mostrant la diversitat de propostes que es produeixen a la població
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2022 a les 18:42
Actualitzat el 08 d’abril de 2022 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat
Móra d'Ebre facilita la creació d'un nou equipament comercial
-
Societat
Amposta estrena les instal·lacions de cal·listènia dels Xiribecs amb sessions formatives
-
Societat
Tortosa crea una línia d'ajuts per fer front a situacions de risc residencial
-
Societat
La Ràpita amplia el recorregut del bus gratuït fins al cementiri per Tots Sants
-
Societat
Línies de control dels semàfors del centre de Tortosa avariades per la seua antiguitat i precarietat
-
Societat
Les Penyes Taurines de l'Ebre convoquen els alcaldes davant la paralització dels actes taurins
