L’Ampolla commemorarà la Diada de Catalunya amb un seguit d’actes. El divendres 10 de setembre, a les 20 hores, a la plaça Manel Ferré, tindrà lloc una xerrada sobre com ha evolucionat el dret civil català en comparació amb el dret civil espanyol, que anirà a càrrec de Joan Juan Aixa, director dels Serveis Territorials de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Tot seguit, hi haurà el concert de la mà de la Cobla Ciutat d’Amposta. Després, s’hissarà la senyera amb el cant dels Segadors.
Des de l'Ajuntament de l’Ampolla recorden que per assistir en aquest acte és obligatori l’ús de la mascareta i recomanem que es mantingui la distància física i es faci el rentat de mans sovint.
L’Ampolla commemora la Diada Nacional de Catalunya
El divendres 10 de setembre tindrà lloc una xerrada sobre com ha evolucionat el dret civil català en comparació amb el dret civil espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de setembre de 2021 a les 16:54
Actualitzat el 09 de setembre de 2021 a les 17:02
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»