L'Ajuntament de Tortosa ha dut a terme la renovació del ferm de rodadura del camí de Tortosa a Amposta, amb una nova capa d'asfalt. La intervenció s'ha dut a terme en el tram que va des de la Sucrera fins al Centre de Tecnificació del Rem i ha suposat una inversió propera als 50.000 euros.
Esta actuació s'ha dut a terme per reformular l'execució que el consistori tortosí considera "deficient" que va fer mesos enrera el Consell Comarcal del Baix Ebre en l'execució del vial de bicicletes de l'antiga via del Carrilet. Aquella actuació no s'ajustava als requisits fixats per l'Ajuntament de Tortosa, motiu pel qual es va instar el Consell Comarcal a refer-la.
Ara, amb la renovació de l'asfaltatge a càrrec de l'Ajuntament s'ha aconseguit una millora que garantirà de manera més adequada la seguretat de les persones que van en bicicleta per este tram, així com l'accés dels propietaris a les seues finques.
L'Ajuntament de Tortosa millora la rodadura del camí de Tortosa a Amposta
La intervenció s'ha dut a terme en el tram que va des de la Sucrera fins al Centre de Tecnificació del Rem i ha suposat una inversió propera als 50.000 euros
- Nou asfaltat al camí de Tortosa a Amposta -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 05 de juliol de 2021 a les 17:28
Actualitzat el 05 de juliol de 2021 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
