Un grup de membres i voluntaris de la Creu Roja han iniciat esta setmana un seguit de sortides de pedagogia i sensibilització sobre la situació que s’està vivint per la Covid-19. Des de l’Ajuntament de la Ràpita i Creu Roja es treballa per conscienciar els rapitencs i rapitenques de la COVID-19, amb sortides als punts del municipi on es concentren més persones. La regidora de Polítiques Socials i Igualtat, Oona Tomàs, exposa que “és necessari continuar transmetent aquest missatge fins que tota la ciutadania siga conscient de la gravetat de la situació”.
Amb la campanya es pretén sensibilitzar i conscienciar la ciutadania sobre l’ús de la mascareta i la reducció de la interacció social, així com de l’esforç que s’ha de fer per evitar les concentracions amb persones que no formen part de la mateixa bombolla de convivència. Una de les voluntàries, Arantxa Vizcarro, expressa que “és molt gratificant fer aquestes sortides perquè hi ha coses que la gent no sap i una vegada els ho expliques, agraeixen molt la teua tasca”.
A banda d’informar sobre la importància de mantenir les distàncies i de no mesclar-se amb altres persones, el grup de voluntaris regalen mascaretes a totes les persones que els atenen. Totes estes tasques es duen a terme amb l’objectiu de frenar l’expansió del coronavirus.
L’Ajuntament de la Ràpita i la Creu Roja treballen per conscienciar la ciutadania sobre la Covid-19
Voluntaris de la Creu Roja engeguen sortides de pedagogia i sensibilització sobre la pandèmia de la COVID-19
- Voluntàries de la Creu Roja de la Ràpita fent tasca pedagògica a la ciutadania -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2021 a
les 20:56
Actualitzat el
01 de febrer de 2021 a les
21:13
Et pot interessar
-
Societat
Amposta recupera la Fira de Vehicles d’Ocasió i la trasllada al parc dels Xiribecs
-
Societat
La Fira Alternativa de l’Ametlla de Mar assoleix la 33a edició amb artesania i tradició
-
Societat
L’Aldea habilita un refugi de gats per garantir el seu benestar
-
Societat
Tortosa estrena nous materials turístics per reforçar-se com a destinació cultural
-
Societat
Alcanar es converteix en l’epicentre dels Soletes de Primavera de la Guia Repsol
-
Societat
Les II Jornades de la Cultura de l’Aigua d'Alcanar se centraran en els reptes del canvi climàtic
