L’Ajuntament de Deltebre ha adjudicat, a partir d’este mes de febrer, la gestió i el nou servei de gossera a la protectora ARCA, una vegada finalitzat el contracte que vinculava l’administració amb l’empresa SERPROANIMAL. En este sentit, la regidora de Foment Cultural, Igualtat i Tinença d’Animals, Eva Marin, ha explicat que “amb aquest nou contracte amb ARCA volem fer un pas endavant en la cura i en la protecció dels animals, de manera que puguem garantir el seu benestar”.
[noticia]30468/[/noticia]
Este contracte permetrà donar cobertura a les necessitats d’este servei durant els propers 12 mesos. De fet, ARCA mantindrà els animals ben atesos a la seu de la protectora fins que es troben els propietaris o propietàries, o bé se’ls puga lliurar en adopció. Cada mes, l’entitat haurà de comunicar a l’Ajuntament de Deltebre el nombre d’animals, i el tractament o seguiment corresponent.
Paral·lelament a aquest nou contracte, l’Ajuntament de Deltebre habilitarà un espai de guarda i custòdia d’animals abandonats o perduts. En aquest espai, d’una estada màxima d’entre 24 hores i 48 hores, la Policia Local farà lectura del xip de l’animal per així facilitar la recollida al seu propietari o propietària. Passa’t este temps, ARCA gestionarà la recollida de l’animal.
En esta mateixa línia, durant les properes setmanes l’Ajuntament de Deltebre obrirà la convocatòria de subvencions per a la protecció i defensa dels animals del municipi, com també els ajuts per a l’esterilització i castració de les colònies de gats.
L’Ajuntament de Deltebre signa un conveni amb ARCA per a la recollida d’animals abandonats o perduts
La protectora mantindrà els animals ben atesos a la seu fins que es troben els propietaris o propietàries, o bé se’ls pugui lliurar en adopció

- Dos gossos perduts -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2024 a les 11:02
Actualitzat el 07 de febrer de 2024 a les 11:18
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia