Este mes d’agost, l’Ajuntament d’Amposta ha tret a concurs diferents licitacions d’obra pública que li permetran invertir prop d’un milió i mig d’euros a la via pública. Així, s’ha licitat l’arranjament del camí de Sant Carles, per un valor d’111.727,50 € i una bossa d’arranjament de diversos camins valorada per 100.000 euros. També s’està licitant una bossa de 200.000 euros per a la substitució i millora del clavegueram a diversos carrers, que s’executaran durant el que queda de 2021 i el 2022. Amb aquesta bossa es preveu actuar als carrers ubicats entre el Dos de Maig i el carrer del Grau.
Pel que fa a la pavimentació de diversos carrers i camins, s’ha licitat una bossa de 120.000 euros. Amb esta quantitat, està previst asfaltar aquells carrers on ja s’ha renovat la xarxa d’aigua potable i clavegueram com, per exemple, tot el voltant de la plaça de la Mancomunitat de Catalunya.
Una altra de les obres que actualment es troben en licitació i que s’han d’adjudicar a finals d’agost principis de setembre son els pràcticament 400.000 euros de la urbanització de l’entorn del Centre Cívic de Gent Gran.
Finalment, al setembre, l’Ajuntament té previst traure a concurs un paquest de poc més de 400.000 euros per arranjar camins afectats pels aiguats del 2020, entre els que hi ha camins com Set Piques, Cubilars, Riu Vell, Baladres i carretera de les Salines al Poble Nou.
L’Ajuntament d'Amposta licita prop d’1,5M€ en diferents obres a la via pública i camins
Societat
Són licitacions que s’han d’adjudicar a finals d’agost i principis de setembre, per poder actuar en diferents zones de la ciutat amb renovació de clavegueram, pavimentació de carrers i camins o arranjament de camins malmesos per aiguats
ARA A PORTADA
-
Política Mar Lleixà encapçalarà la candidatura d’ERC a Tortosa en les eleccions del 2027 Joan Navarro
-
Política Movem-PSC retallaria distàncies amb Junts a Tortosa i empatarien a vuit regidors, segons una enquesta Joan Navarro
-
Política Deltebre adverteix que la reforma del Reglament de Costes podria afectar fins al 65% del Delta Joan Navarro
-
Medi ambient La nova planificació elèctrica reforçarà la xarxa de les Terres de l’Ebre amb l’ampliació d’Els Aubals Joan Navarro
-
Medi ambient Al·legacions ecologistes contra la central hidroelèctrica reversible de la Fatarella i Flix ACN
Publicat el
17 d’agost de 2021 a
les 16:57
Actualitzat el
17 d’agost de 2021 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita, Deltebre i l’Aldea incorporen un sistema per anticipar els efectes dels temporals i millorar la resposta
-
Societat
Tortosa prepara una segona fase per fer visitable el fortí de Bonet
-
Societat
Ecologistes en Acció demana limitar l’impacte dels centres de dades de l’Ebre
-
Societat
El futur Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre, declarat projecte estratègic de país
-
Societat
La zona esportiva de l’Ametlla de Mar estrenarà il·luminació, fotovoltaica i millores en la depuració
-
Societat
Flix rehabilita el Mas de les Cigonyes de Sebes per reforçar les activitats de formació i investigació
