L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha adjudicat el contracte per a redactar el projecte constructiu de la depuradora de Tivissa, a la comarca de la Ribera d’Ebre. Amb un pressupost superior als 114.200 euros, es disposarà d’un termini de 7 mesos –un cop se signe el contracte- per a definir quina és la millor solució per garantir el sanejament d'este municipi.
En este sentit, el projecte haurà de preveure diverses alternatives pel que fa a la ubicació de la depuradora, les estacions de bombament i els col·lectors en alta, amb l’objectiu de garantir les necessitats de sanejament actuals i futures. En la redacció del projecte s’implantarà la metodologia de Modelatge d’informació de la construcció (Building Information Modelling, BIM).
Actualment, Tivissa té una població superior als 1.600 habitants, segons dades de l’Idescat, i no disposa d’estació depuradora.
L'Agència Catalana de l'Aigua adjudica el contracte per redactar el projecte de la futura depuradora de Tivissa

- Vista del poble de Tivissa -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2020 a les 10:58
Actualitzat el 16 de setembre de 2020 a les 11:44
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»