L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha destinat 4,2 milions d'euros a la construcció d'una depuradora a Riba-roja d'Ebre (Ribera d'Ebre). Els treballs ja s'han iniciat i tindran una durada de tretze mesos. Es construirà una depuradora de tipus biològic que tindrà una capacitat per tractar 500 m3/dia, adaptant-se així als increments poblacionals dels mesos d'estiu i a les necessitats de sanejament actuals i futures.
Les obres també contemplen la construcció d'una estació de bombament, la xarxa de col·lectors en alta i els sobreeixidors del sistema de sanejament. En paral·lel, es disposarà d'espai perquè la planta es puga ampliar en el futur i es puga construir una nova línia de tractament addicional amb una capacitat de 200 m3/dia.
L'ACA inverteix 4,2 MEUR en la construcció de la depuradora de Riba-roja d'Ebre
Societat
Les obres s'executaran en tretze mesos i es contempla disposar de més espai per ampliar la instal·lació en el futur
- Un tractor treballant en les obres per construir una depuradora a Riba-roja d’Ebre. -
- Cedida ACA
ARA A PORTADA
-
Societat La pluja colpeja l’Ebre: carrers inundats, carreteres tallades i una vintena d’avisos Joan Navarro
-
Societat El Meteocat rebaixa l'alerta pel temporal i situa el perill més alt a partir de la mitjanit Joan Navarro
-
Societat Ajuntaments ebrencs suspenen les classes i tanquen equipaments per l'avís de pluges intenses Joan Navarro
-
-
Medi ambient Les pluges acumulen registres de fins a 80 litres d'aigua per metre quadrat a l'Illa de Buda ACN
Publicat el
01 de desembre de 2021 a
les 20:53
Actualitzat el
01 de desembre de 2021 a les
20:58
Et pot interessar
-
Societat
Un exconsultor d’Efial detalla la relació de la firma amb les empreses públiques ebrenques
-
Societat
La realitat virtual posa els estudiants de la URV de Tortosa en la pell de víctimes d’assetjament sexual
-
Societat
Els investigadors del cas Efial ratifiquen la connexió entre els diners de l'exalcalde de l'Ametlla de Mar a Andorra i les adjudicacions
-
Societat
La 39a Festa del Vi de Gandesa reivindicarà un preu just per al raïm i el vi de la Terra Alta
-
Societat
Deltebre posa en comú 50 anys d’història a través de tres taules de debat
-
Societat
La CHE descarta blindar el cabal ecològic de les llacunes i badies del delta de l’Ebre
