La campanya de desestacionalització turística “Terra Alta” té com a objectiu fomentar Sant Carles de la Ràpita com a un destí per als 365 dies de l’any.
L’alcalde del municipi, Josep Caparrós, destacava que “amb Orígens tanquem la temporada d’estiu i, seguidament, des de principis de novembre, enllacem amb Temporada Alta, amb la qual cosa a la Ràpita s'hi poden fer activitats tot l'any“. Una campanya que pretén obrir el ventall d’activitats nàutiques, gastronòmiques, culturals i turístiques al públic que visita la població entre els mesos de novembre i juny.
La campanya es presenta juntament amb l’Estació Nàutica de la Ràpita, pel que el seu president, Joan Barberà, ha fet referència a les més de 25 activitats que s’ofereixen durant aquest període, tot destacant l’esforç de les empreses per allargar els períodes d’obertura i per invertir en la compra de materials d’hivern. Segons Barberà, “els materials com el neoprè permeten gaudir perfectament del mar, sense patir fred, i cada vegada més amb un preu més assequible. Cada cop més persones gaudeixen del mar fora de l'estiu, i l'equipament és la clau”.
La Ràpita segueix treballant en la desestacionalització turística
“Temporada Alta” és la segona part de la campanya d’activitats del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2018 a les 20:28
Actualitzat el 23 d’octubre de 2018 a les 20:37
Et pot interessar
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou
-
Societat Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear
-
Societat Els cinc alcaldes de pobles afectats pel foc reclamen per carta la declaració de zona catastròfica