La campanya de desestacionalització turística “Terra Alta” té com a objectiu fomentar Sant Carles de la Ràpita com a un destí per als 365 dies de l’any.
L’alcalde del municipi, Josep Caparrós, destacava que “amb Orígens tanquem la temporada d’estiu i, seguidament, des de principis de novembre, enllacem amb Temporada Alta, amb la qual cosa a la Ràpita s'hi poden fer activitats tot l'any“. Una campanya que pretén obrir el ventall d’activitats nàutiques, gastronòmiques, culturals i turístiques al públic que visita la població entre els mesos de novembre i juny.
La campanya es presenta juntament amb l’Estació Nàutica de la Ràpita, pel que el seu president, Joan Barberà, ha fet referència a les més de 25 activitats que s’ofereixen durant aquest període, tot destacant l’esforç de les empreses per allargar els períodes d’obertura i per invertir en la compra de materials d’hivern. Segons Barberà, “els materials com el neoprè permeten gaudir perfectament del mar, sense patir fred, i cada vegada més amb un preu més assequible. Cada cop més persones gaudeixen del mar fora de l'estiu, i l'equipament és la clau”.
La Ràpita segueix treballant en la desestacionalització turística
“Temporada Alta” és la segona part de la campanya d’activitats del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2018 a les 20:28
Actualitzat el 23 d’octubre de 2018 a les 20:37
Et pot interessar
-
Societat Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça