La campanya de desestacionalització turística “Terra Alta” té com a objectiu fomentar Sant Carles de la Ràpita com a un destí per als 365 dies de l’any.
L’alcalde del municipi, Josep Caparrós, destacava que “amb Orígens tanquem la temporada d’estiu i, seguidament, des de principis de novembre, enllacem amb Temporada Alta, amb la qual cosa a la Ràpita s'hi poden fer activitats tot l'any“. Una campanya que pretén obrir el ventall d’activitats nàutiques, gastronòmiques, culturals i turístiques al públic que visita la població entre els mesos de novembre i juny.
La campanya es presenta juntament amb l’Estació Nàutica de la Ràpita, pel que el seu president, Joan Barberà, ha fet referència a les més de 25 activitats que s’ofereixen durant aquest període, tot destacant l’esforç de les empreses per allargar els períodes d’obertura i per invertir en la compra de materials d’hivern. Segons Barberà, “els materials com el neoprè permeten gaudir perfectament del mar, sense patir fred, i cada vegada més amb un preu més assequible. Cada cop més persones gaudeixen del mar fora de l'estiu, i l'equipament és la clau”.
La Ràpita segueix treballant en la desestacionalització turística
“Temporada Alta” és la segona part de la campanya d’activitats del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2018 a
les 20:28
Actualitzat el
23 d’octubre de 2018 a les
20:37
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
