La Ràpita va participar el dimarts 28 de setembre al ‘Buy Catalunya’, la principal trobada amb operadors turístics de Catalunya, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme. En esta trobada, es van dur a terme reunions amb operadors turístics especialitzats, molts d’ells internacionals, en què l’Estació Nàutica va promocionar la Ràpita com un destí de qualitat, natura, gastronomia i cultura on gaudir d’experiències singulars, adreçades a tot tipus de públic.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, explica que “vam aprofitar l’oportunitat de presentar la Ràpita com un destí interessant per a tots els turoperadors especialitzats en Catalunya, per fer-los conèixer les nostres singularitats, les quals estan molt buscades en aquest moment”. Caparrós afegeix que “participar en aquestes trobades ens permet promocionar i comercialitzar el destí per arribar a diferents mercats internacionals”.
El ‘Buy Catalunya’, que se celebra del 27 al 30 de setembre, suposa una oportunitat per presentar Catalunya, i també la Ràpita, com un producte turístic amb bon clima per fer activitats esportives tot l’any, adreçat al turisme amant de l’esport i dels esdeveniments esportius. A més, de destacar els principals atractius pel que fa al patrimoni, les tradicions, la gastronomia i la seva gent. Així com ressaltar que es tracta d’un indret on gaudir de turisme sostenible i responsable.
La Ràpita participa en la trobada amb operadors turístics especialitzats de Catalunya
Societat
L’Estació Nàutica va promocionar la Ràpita com un destí de qualitat, natura, gastronomia i cultura
- ‘Buy Catalunya’ és la trobada amb operadors turístics especialitzats de Catalunya -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Economia Ordeig es compromet a obrir una nova línia d’ajuts pels danys dels recents aiguats a l’Ebre ACN
-
-
Societat El COPATE ja no pot frenar amb larvicides la nova generació de mosquits al Delta Joan Navarro
-
Política ERC i Junts mantenen el pols polític per la gestió municipal a l’Ametlla de Mar Joan Navarro
-
Política Junts demana explicacions al Govern per l’actuació de l’INCAVI en el cas de la DO Terra Alta Joan Navarro
Publicat el
30 de setembre de 2021 a
les 19:04
Actualitzat el
30 de setembre de 2021 a les
19:10
Et pot interessar
-
Societat
Meritxell Roigé sosté que Tortosa necessitava els serveis d’Efial per falta de personal
-
Societat
La DO Terra Alta rebutja les acusacions de frau i assegura que són «absolutament falses»
-
Societat
Anticorrupció apunta que Efial pactava sobrecostos de fins al 40% en obres de l’Ametlla de Mar
-
Societat
Cinc investigats en una causa per presumpta malversació a la DO Terra Alta que esquitxa l’INCAVI
-
Societat
Caseres dignifica les restes de deu víctimes de la Guerra Civil gairebé 90 anys després
-
Societat
Del drenatge a les alertes: la Ràpita reforça la resposta davant de nous aiguats
