La Ràpita va participar el dimarts 28 de setembre al ‘Buy Catalunya’, la principal trobada amb operadors turístics de Catalunya, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme. En esta trobada, es van dur a terme reunions amb operadors turístics especialitzats, molts d’ells internacionals, en què l’Estació Nàutica va promocionar la Ràpita com un destí de qualitat, natura, gastronomia i cultura on gaudir d’experiències singulars, adreçades a tot tipus de públic.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, explica que “vam aprofitar l’oportunitat de presentar la Ràpita com un destí interessant per a tots els turoperadors especialitzats en Catalunya, per fer-los conèixer les nostres singularitats, les quals estan molt buscades en aquest moment”. Caparrós afegeix que “participar en aquestes trobades ens permet promocionar i comercialitzar el destí per arribar a diferents mercats internacionals”.
El ‘Buy Catalunya’, que se celebra del 27 al 30 de setembre, suposa una oportunitat per presentar Catalunya, i també la Ràpita, com un producte turístic amb bon clima per fer activitats esportives tot l’any, adreçat al turisme amant de l’esport i dels esdeveniments esportius. A més, de destacar els principals atractius pel que fa al patrimoni, les tradicions, la gastronomia i la seva gent. Així com ressaltar que es tracta d’un indret on gaudir de turisme sostenible i responsable.
La Ràpita participa en la trobada amb operadors turístics especialitzats de Catalunya
Societat
L’Estació Nàutica va promocionar la Ràpita com un destí de qualitat, natura, gastronomia i cultura
- ‘Buy Catalunya’ és la trobada amb operadors turístics especialitzats de Catalunya -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Política L’alcalde de Godall, indignat per les gairebé 40 hores sense llum: «No és una incidència menor» Joan Navarro
-
-
Política La Diputació de Tarragona posa ajudes a disposició de l’Ebre i reclama reforçar la xarxa elèctrica Joan Navarro
-
Política Antifrau arxiva la investigació sobre la cessió de l’edifici universitari d’Amposta a Euses Joan Navarro
-
Societat En marxa la construcció de la nova variant de la carretera TV-331 d’Ulldecona a Godall Joan Navarro
Publicat el
30 de setembre de 2021 a
les 19:04
Actualitzat el
30 de setembre de 2021 a les
19:10
Et pot interessar
-
Societat
Alcanar celebra sis dies de les Festes del Remei amb cultura, tradició i memòria local
-
Societat
Orígens celebra deu anys amb el repte de reunir 500 parelles per batre el rècord de la Jota Vella
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Protecció Civil aixeca les restriccions de mobilitat a l’Ebre
