Este dissabte, 17 de juliol, la Ràpita inicia les Festes Majors 2021 amb la presentació dels 63 representants infantils i juvenils, i la coronació de Marta Segura Casajust com a representant major infantil i Júlia Roca Blasco com a representant major juvenil. L’acte també suposarà el comiat de Leire Curto i Marta Adell, pubilla infantil i reina de les Festes Majors 2019, qui adreçaran unes paraules als representants infantils i juvenils d’enguany i a tots els rapitencs i rapitenques.
L’acte, que donarà el tret de sortida a les festes majors d’enguany, començarà a les 22 h i el seu desenvolupament serà l’habitual: parlament de salutació de l’alcalde, parlament de comiat de la pubilla infantil i la reina del 2019 que finalitzen el seu regnat, coronació a les representants majors d’enguany i imposició de les bandes a tot el jovent representant. L’obertura de portes per al públic serà a les 21 h i l’aforament limitat. Per assistir a la presentació serà necessari tenir un seient reservat prèviament.
La presentació del jovent representant estarà condicionada per la pandèmia de la covid-19 i les mesures establertes per evitar els contagis. Per tant, hi haurà control d’accessos i serà obligatori portar la mascareta posada en tot moment i respectar les distàncies de seguretat, per tal d’evitar el risc de contagi de la covid-19. És molt important seguir les indicacions del personal en tot moment.
La Ràpita inicia les Festes Majors 2021 amb la presentació dels representants juvenils i infantils
Este dissabte, 17 de juliol, la Ràpita inicia les Festes Majors 2021 amb la presentació dels 63 representants infantils i juvenils

- Presentació de les representants de les Festes de la Ràpita -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 13 de juliol de 2021 a les 17:35
Actualitzat el 13 de juliol de 2021 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca