La Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra i la Policia Local d’Amposta han iniciat esta setmana un operatiu per tal d’incrementar la seguretat entre els ciutadans, la percepció de seguretat, combatre l’incivisme i millorar la convivència veïnal.Estes accions policials responen a diverses denúncies i inquietuds manifestades per veïns i comerciants de la localitat respecte a determinades conductes que augmenten la sensació d’inseguretat, sobretot a la via pública.
Les problemàtiques a prevenir i combatre seran principalment el consum de substàncies estupefaents a la via pública i altres infraccions a la LO 4/15, les infraccions a l’ordenança municipal de Policia i Bon Govern, les baralles i discussions a la via pública, els furts i altres delictes contra el patrimoni, la venda de substàncies estupefaents i les ocupacions d’immobles.
El dispositiu es realitzarà de forma generalitzada a totes aquelles zones on s’ha detectat una major incidència en els darrers mesos.
Per assolir els objectius d’este Pla es farà del tot necessari el consens organitzatiu entre els cossos policials, però també es comptarà amb la implicació de les associacions de veïns i comerciants, així com la institucional per part de l’Ajuntament d’Amposta.
La Policia Local i els Mossos actuen conjuntament per millorar la seguretat ciutadana a Amposta
Esta acció tindrà especial incidència en determinats barris i carrers on s’acumulen la majoria de les queixes i denúncies de la ciutadania
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2021 a
les 19:00
Actualitzat el
29 de març de 2021 a les
19:06
Et pot interessar
-
Societat
La 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines reconeix nou trajectòries referents
-
Societat
«Volem crear referents per a les dones que vindran a la mar»
-
Societat
L’IDECE i l’Aube promouen tallers a les escoles per mantenir vius els mosaics agraris
-
Societat
El Pla de Rodalies 2026-2030 ignora les línies de l’Ebre i Tarragona, segons plataformes d’usuaris
-
Societat
Tortosa impulsa un nou joc interactiu de misteri per a la promoció turística
-
Societat
El nou Centre d'Atenció Primària de Móra d'Ebre agafa forma
