Els Policies Municipals de Móra la Nova compten amb nous uniformes fets amb teixits desenvolupats amb plàstics reciclats, principalment procedents del fons de mars i oceans.
“Aquets uniformes pesen menys i transpiren millor, són més còmodes que els anteriors”, ha assegurat el cap dels Vigilants Municipals, Sisco Múrria.
El primer tinent d'alcalde del municipi, Jesús Àlvarez, ha destacat que aquests nous uniformes “s’engloben dins l’aposta per la sostenibilitat del govern municipal”. L’Ajuntament està treballant per assolir els objectius de l’Agenda 2030 pel Desenvolupament Sostenible, amb actuacions com la millora de l’eficiència energètica dels equipaments municipals.
Els uniformes fabricats per l’empresa valenciana Insignia Uniformes SL presenten certificació que garanteixen que compleixen les característiques esmentades.
La Policia Local de Móra la Nova estrena nous uniformes fets amb plàstics reciclats provinents del mar
L’Ajuntament està treballant per assolir els objectius de l’Agenda 2030 pel Desenvolupament Sostenible

ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2020 a les 17:13
Actualitzat el 16 d’octubre de 2020 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre