La Policia local d’Amposta utilitzarà els drons com a nova eina de vigilància a la ciutat, segons ha informat Amposta Ràdio. Tal com ha avançat el regidor de Governació de l’Ajuntament d’Amposta, Miquel Subirats, "en este moment ja hi ha dos policies locals que han realitzat els cursos de pilot de dron i properament es podria adquirir un d’estos aparells per començar a posar en funcionament aquest nou tipus de vigilància".
Este estiu es van implementar les unitats canines amb 2 gossos destinats a la recerca de estupefaents , rastreig i salvament i la policia muntada especialment per a esdeveniments festius.
La Policia local d’Amposta utilitzarà els drons com a nova eina de vigilància a la ciutat
Este estiu es van implementar les unitats canines amb 2 gossos destinats a la recerca de estupefaents , rastreig i salvament i la policia muntada especialment per a esdeveniments festius

ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2019 a les 16:05
Actualitzat el 01 d’octubre de 2019 a les 10:08
Et pot interessar
-
Societat Trenta ebrencs transplantats en un any i trenta més en llista d'espera
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any