El SEPRONA de la Guàrdia Civil de Tarragona, incrementa la seua flota de vehicles amb dos quads TT, model Kodiak 700, que disposen de tracció a les quatre rodes i tenen una capacitat de remolc de 600 quilos.
El DEPRONA del Delta de l'Ebre finalment ha estat la Unitat que es farà càrrec d'estos vehicles, ja que la seua funció principal és la protecció del Parc Natural del Delta de l'Ebre, un dels espais més singulars de Catalunya, amb nombrosa fauna autòctona que té una especial protecció, comptant amb més de 400 espècies d'ocells.
Este tipus de vehicles estan perfectament preparats per a la seua circulació pel medi rural i tenen motors amb consums molt ajustats. Poden rodar per l' interior del Parc amb una total eficàcia, ja que disposen de tracció a les quatre rodes, regulable mitjançant un senzill botó al seu volant i poden transportar fins a 140 quilos i arrossegar fins a 600 quilos.
Els vehicles han estat adquirits amb fons de l'Organisme Autònom de Parcs Nacionals (OAPN), que és una entitat adscrita al Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (MITECO), que va néixer de la unió de l'Institut Nacional per a la Conservació de la Naturalesa (ICONA) i l'Institut Nacional per a la Reforma i el Desenvolupament Agrari (IRYDA).
La Guàrdia Civil patrullarà en dos quads tot terreny pel Delta de l'Ebre
Són dos unitats model Kodiak 700, "tot terreny" dotats d'un motor de 686 cm3
ARA A PORTADA
-
Petites inundacions a Miravet, Aldover, Móra d'Ebre i Xerta per l’augment del cabal de l’Ebre Joan Navarro
-
-
Ecologistes en Acció demana a la Generalitat que doni suport a declarar l'anguila en perill d'extinció Redacció
-
L'Ajuntament de Móra la Nova acorda no cedir espais públics per debatre sobre la gigafactoria d'IA Redacció
-
Descobert un possible jaciment iber al turó del Castell de Paüls arran de l'esllavissada d'un mur Redacció
Publicat el
04 de juliol de 2023 a
les 13:35
Actualitzat el
04 de juliol de 2023 a les
14:03
Et pot interessar
-
Societat
La ventada inunda amb aigua marina més de 400 hectàrees d'arrossars a Deltebre
-
Societat
Una nova edició de la Ribera en Flor marca l’inici de la temporada turística a la Ribera d'Ebre
-
Societat
«Em molesta perquè hem de fer mans i mànigues per deixar els xiquets quan el vent el fa a Barcelona»
-
Societat
La sanitat genera prop de 7.000 llocs de treball a les Terres de l'Ebre, un 7% de l'ocupació
-
Societat
Mobilització «històrica» del sector educatiu ebrenc per exigir millores laborals
-
Societat
Tancada docent a «l'institut de les taules girades»
