Vendes més concentrades estes últimes setmanes. En alguns llocs, similars a altres anys. I en d'altres, a la baixa. La pandèmia afecta les rifes i, com ja ha passat amb els altres sortejos, la Grossa de Cap d'Any no en queda al marge. A poques hores perquè gire el bombo, la sensació entre els punts de venda –com llibreries i supermercats- és desigual. Alguns creuen que hi haurà descens, però també confien que la gent "s'anime a darrera hora". Per contra, en altres punts les vendes no s'han ressentit. El coronavirus, però, també crea supersticions. Perquè un dels números que s'han esgotat és el 14320, que coincidix amb la data de l'estat d'alarma i el confinament.
100.000 números a 10 euros el bitllet i vuit grans premis. La Grossa de Cap d'Any torna a repetir fórmula i este 2020 atorgarà un primer premi de 200.000 euros; un segon de 65.000; un tercer de 30.000; dos quarts de 10.000 i tres cinquens de 5.000.
El sorteig se celebrarà este dijous a dos quarts d'una del migdia. I aquells més triganers encara seran a temps de comprar bitllets fins a les onze del matí (això sí, en este cas, online). Avui és el'últim dia per fer-ho als 2.000 punts que venen bitllets de Loteries de Catalunya; principalment, estancs, llibreries, supermercats, quioscos i bars.
La Grossa de Cap d'Any també es contagia: el 14320, data de l'estat d'alarma, un dels més venuts
El coronavirus i les restriccions fan que els catalans hagen anat més a última hora a comprar els bitllet
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 30 de desembre de 2020 a les 15:51
Actualitzat el 30 de desembre de 2020 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
