Rebo telefonada d'una metgessa amabilíssima. Em pregunta com estic i responc oportunament. Ja sense febre, però amb tos i aquella coseta en respirar...
— Mònica Sales
M'ha comunicat que els protocols han canviat i que soc considerada persona infectada per #COVID19 en aïllament. #joemquedoacasa
La diputada ebrenca Mònica Sales, en aïllament a casa en ser considerada persona infectada per Covid-19
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2020 a
les 19:43
Actualitzat el
17 de març de 2020 a les
20:50
La diputada ebrenca de Junts per Catalunya i regidora a l’EMD de Jesús, Mònica Sales, ha fet públic este dimarts a la tarda a través de les xarxes socials que ha passat a ser "considerada persona infectada per Covid-19". Segons ha informat, inicialment els símptomes que patia semblaven ser els d’una grip estacional, i avui una metgessa li ha comunicat per telèfon que “els protocols han canviat i que sóc considerada persona infectada per Covid-19 i en aïllament”, ha explicat la jesusenca. Afirma que des de fa cinc dies es trobava a casa aïllada, amb febre, tos i algunes molèsties a l'hora de respirar, per bé que explica que es troba bé. Sales ha rebut moltes mostres de suport i ànims des que ha comunicat patir la malaltia.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Nova estació meteorològica a l'Aldea per disposar d’informació precisa en temps real
-
Societat Un 67% més d’incendis a les Terres de l’Ebre en els cinc primers mesos de l’any
-
Societat
L’Ametlla de Mar habilita el pàrquing de Pixavaques per reforçar l’aparcament este estiu
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
