Rebo telefonada d'una metgessa amabilíssima. Em pregunta com estic i responc oportunament. Ja sense febre, però amb tos i aquella coseta en respirar...
— Mònica Sales
M'ha comunicat que els protocols han canviat i que soc considerada persona infectada per #COVID19 en aïllament. #joemquedoacasa
La diputada ebrenca Mònica Sales, en aïllament a casa en ser considerada persona infectada per Covid-19
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2020 a
les 19:43
Actualitzat el
17 de març de 2020 a les
20:50
La diputada ebrenca de Junts per Catalunya i regidora a l’EMD de Jesús, Mònica Sales, ha fet públic este dimarts a la tarda a través de les xarxes socials que ha passat a ser "considerada persona infectada per Covid-19". Segons ha informat, inicialment els símptomes que patia semblaven ser els d’una grip estacional, i avui una metgessa li ha comunicat per telèfon que “els protocols han canviat i que sóc considerada persona infectada per Covid-19 i en aïllament”, ha explicat la jesusenca. Afirma que des de fa cinc dies es trobava a casa aïllada, amb febre, tos i algunes molèsties a l'hora de respirar, per bé que explica que es troba bé. Sales ha rebut moltes mostres de suport i ànims des que ha comunicat patir la malaltia.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
