El teatre auditori Felip Pedrell de Tortosa acollirà este dissabte 27 de novembre, amb dos passis, a les 18 h i a les 20.30 h, el tradicional concert de Santa Cecília a càrrec de la Banda Municipal de Música de Tortosa. Serà un concert especial, tant pel que fa al repertori com pel marcat component solidari que tindrà: tots els diners que es recullen amb la venda d'entrades es destinaran a Creu Roja Tortosa.
Enguany, coincidint amb la celebració de la Capital de la Cultura Catalana Tortosa 2021, la Banda ha volgut que el repertori del concert de Santa Cecília dediqués una atenció especial als autors de la ciutat. És per això que totes les peces del programa corresponen a compositors locals: començarà amb el mestre Felip Pedrell, a les portes també d'iniciar l'any de commemoració del centenari de la mort. Seguirà amb Joan Lamote de Grignon, del qual l'actual director de la Banda, Juanjo Grau, ha transcrit una sardana. També interpretaran temes dels mestres Moreira, Monclús i Cortés, fins a arribar a l'actualitat amb un tema de l'anterior director de la Banda, Jordi Bonilla.
El concert finalitzarà amb la interpretació de l'himne de la Capital de la Cultura Catalana Tortosa 2021, de manera conjunta amb els membres de la Banda i els components del grup Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries.
Les entrades, amb un donatiu de 5 euros, són a la venda de manera anticipada a la seu de Creu Roja Tortosa i al Centre de Reconeixements Mèdics. El mateix dia del concert també es podran adquirir al teatre auditori Felip Pedrell. De la mateixa manera, també hi ha disponible un espai de fila zero: ES94 2100 0019 40 0200474120.
La Banda Municipal de Tortosa interpreta un repertori d'autors locals, a benefici de Creu Roja
El tradicional concert amb motiu de Santa Cecília tindrà un marcat accent solidari i comptarà amb la col·laboració dels Quicos
- La recaptació del concert de Santa Cecília de la Banda Municipal de Música de Tortosa serà solidari amb Creu Roja -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2021 a
les 19:15
Actualitzat el
25 de novembre de 2021 a les
19:41
Et pot interessar
-
Societat
Amposta programa tallers, conferències i xerrades per celebrar les V Jornades de Cultura Menstrual
-
Societat
El COPATE inicia els tractaments de control del mosquit al delta de l’Ebre
-
Societat
Roquetes commemora el Dia Mundial contra l’LGTBI-fòbia amb l’Unicorns Party XXL
-
Societat
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i la URV impulsen formació pràctica universitària al CoEbreLab
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre alerta de l’augment de la complexitat dels conflictes de consum
-
Societat
Avancen les obres de millora de la T-324 amb l’eixamplament del pont sobre el riu Sec
