El Jutjat d’Instrucció de Falset ha decretat l’ingrès a presó d’un veí de Flix de 48 anys i de nacionalitat espanyola acusat d’haver agredit sexualment dos de les seues 4 filles quan eren menors d’edat.
L’acusat va ser detingut dilluns a la nit pels Mossos d’Esquadra, després que una de les víctimes acompanyaa d’una familiar denunciessen el cas. Ahir al migdia es va decretar el seu ingrés a presó.
Segons ha informat el Diari de Tarragona, el detingut està acusat d’un delicte d’agressions sexuals i d’un segon de violència física o psíquica en l’àmbit de la llar, a més, les agressions es remuntarien des del 2011 i s’haurien realitzat sota amenaça física i/o verbal. En un dels casos, les agressions sexuals haurien estat continuades en el temps.
Ingressa a presó un veí de Flix acusat d'abusar sexualment de 2 filles
Societat
Els Mossos van detenir l'home dilluns després de la denúncia d'una de les víctimes.
ARA A PORTADA
-
Política Móra d’Ebre separarà els expedients de l’ampliació de la residència i la modificació urbanística Joan Navarro
-
Política L’oposició de Móra d’Ebre acusa l’alcalde de posar en risc l’ampliació de la residència per interessos familiars Joan Navarro
-
Política Un exsecretari municipal de l’Ampolla assegura que Arasa va desoir els advertiments sobre els contractes investigats ACN
-
Societat La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos ACN
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
Publicat el
21 de novembre de 2013 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Ports de la Generalitat invertirà 1,57 milions d’euros en un nou edifici al port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
La vaga general de l’11 de novembre tindrà una manifestació a Tortosa
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
