La regió sanitària de les Terres de l'Ebre ha sumat este cap de setmana 23 casos més de coronavirus (9 notificats dissabte i 14 diumenge), de manera que acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.677 casos confirmats per PCR o TA i 11.015 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 179 persones des de l'inici de la pandèmia, una més que el dia anterior.
El risc de rebrot pujava 9 punts dissabte i 5 punts diumenge, fins a 81, mentre que en l'interval anterior era de 63. La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 20 i el 26 de maig és de 36 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 66. El 3,47% de les proves que es fan surten positives. L'Rt pujava 12 centèsimes dissabte i una 1 dècima este diumenge, fins a 1,20, per sobre de la setmana anterior, quan era de 0,84. Actualment hi ha 20 pacients ingressats.
Indicadors de la covid-19 a l’alça este cap de setmana a les Terres de l’Ebre
Pugen tant el risc de rebrot com la velocitat de contagi, amb una mort i 23 nous casos notificats entre dissabte i diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2021 a les 20:22
Actualitzat el 30 de maig de 2021 a les 20:27
Et pot interessar
-
Societat
L’Aldea arranja camins municipals afectats per les pluges torrencials
-
Societat
El COPATE rebrà 900.000 euros del Govern per al control del mosquit i la mosca negra
-
Societat
En marxa les obres d'arranjament de la plaça Carles III de la Ràpita
-
Societat
L’Ajuntament de Roquetes implanta la jornada laboral de 35 hores setmanals
-
Societat
Deu curiositats de Mar Lleixà, la nova alcaldessa de Tortosa
-
Societat
Marta Brú Virgili, nomenada nova directora del COMEBE
