El CTO Barcelona Business Departament de Huawei, Alberto Bayo, va visitar este dimecres les instal·lacions del laboratori d'Innovació social i digital (CoEbreLab) que el Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre té al polígon del Molló, a Móra la Nova. La trobada sorgix d'un primer contacte al Mobile World Congress (MWC) amb el líder mundial de proveïment d'infraestructures TIC.
La xarxa 5G del Molló i els incentius dels Fons de Transició Nuclear facilitarien que la companyia ampliés la seua base d'operacions més enllà de Barcelona, establint a la Ribera d'Ebre la seua seu del sud de Catalunya. En tres anys i mig al CoEbreLab s'han fet catorze projectes tests pilots, sis dels quals es fan enguany i es presentaran al MWC de 2024.
Huawei s'interessa per establir al CoEbreLab del Molló la seua base d'operacions al sud del país
La trobada amb el líder de proveïment d'infraestructures tecnològiques es va gestar durant el Mobile World Congress
ARA A PORTADA
-
Petjades de l’Ebre denuncia retards en els pagaments i l’Ajuntament de Tortosa assegura que ja s’han resolt Joan Navarro
-
El primer tanatori per a mascotes de l'Ebre, a punt de ser una realitat: «Són part de la nostra família» Priscilla Vidal
-
-
La CHE reobre comportes dels pantans per estudiar la mobilització de sediments fins al Delta Redacció
-
L’IRTA estrena a Tortosa una unitat aquapònica per a la integració de persones amb discapacitat Redacció
Publicat el
22 de juny de 2023 a
les 17:38
Actualitzat el
22 de juny de 2023 a les
17:42
Et pot interessar
-
Societat
El centre de dia de l’Aldea amplia el servei i ofereix atenció els caps de setmana
-
Societat
Els bancs d’aliments reben 215 tones d’arròs del delta de l’Ebre generat pel reciclatge de càpsules
-
Societat
Licitada la construcció de 22 habitatges de lloguer assequible a Batea
-
Societat
La 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines reconeix nou trajectòries referents
-
Societat
«Volem crear referents per a les dones que vindran a la mar»
-
Societat
L’IDECE i l’Aube promouen tallers a les escoles per mantenir vius els mosaics agraris
